    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 26 Oct 2014 05:51:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: inne sposokodowania inta
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 października 2014 13:04:14 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    > Ten standardowy, czyli uzupełnieni owy do 2, już daje uproszczenia,

    chodzi mnie ni teyle o kodowanie ujemnych co o zwykle inne kodowanie naturalnych, np
    takie ktore nieco mnie pomagalo by w dodawaniu ale np nieco wiecej w czyms innym

    przyklady takiego innego kodowania
    0-00000000
    1-00000001
    2-00000010
    3-00000100
    4-00001000
    5-00010000

    ten jest ew akurat pewnie malo uzyteczny
    (i niedokonczony) ale powstaje przynajmniej pytanie czy ten zwykly jest jedynym jako
    tako naturalnym czy istnieje jeszcze jakis 'podobnie' naturalny

    jest to zagadnienie nieco moze akademickie
    ale przynajmniej warto zarysowac ze jest taki
    problem ;o