  • Data: 2019-03-29 09:05:51
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 02:13:20 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Twoja personalizacja sprawia że bez logowania do konta w przeglądarce
    > ta nie pamięta haseł. A wielki brat śledzi cię po IP a nie koncie
    > w przeglądarce.

    W kraju neostrady ?
    Na urzadzeniach mobilnych, gdzie IP wspoldzielony ?

    > Może jakieś antyczne, w Androidzie 2.x tego wymogu nie było.
    > W 4.x nie pamiętam, od wersji 5.x bez podania numeru nie przejdziesz
    > do używania urządzenia.

    Ale uzywania do FB, czy uzywania telefonu ?
    Nie pamietam ... chyba sie nie pytal o wlasny nr telefonu.
    A moze i pytal, ale olalem ...

    > Z obserwacji.

    Android przy pierwszym uruchomieniu, czy jakis jeden jego program ?

    > Ale przyznasz że go mają w dodatku powiązanego z nazwiskiem.
    > Ale nie akceptować i zaklinać rzeczywistość oczywiście możesz.

    No chyba, ze znajomi maja zapisany pod haslem "Misiek" :-)

    J.