  • Data: 2013-02-01 21:06:22
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertRędziak" napisał w wiadomości grup
    On Fri, 1 Feb 2013 19:28:08 +0100, J.F

    > W New South Wales, gdzie panuje megaterror (kamer, róznorakiego
    >rodzaju od pyty, łącznie z pomiarami odcinkowymi w środku
    >niczego), a drogi nie są takie fajne, jak mityczne autostradki,
    >do których się modlimy (jeśli wziąć pod uwagę to, co ostatnio
    >wybudowaliśmy, to naprawdę nie mamy się czego wstydzić), w 2011

    No, biorac pod uwage wzrost i jakosc tych nowo wybudowanych, to
    istotnie jest znacznie lepiej,
    biorac pod uwage mape drogowa kraju, to ciagle jest sie czego
    wstydzic.

    http://www.youtube.com/watch?v=cJJSAW6mihM#t=90s

    -co bylo najwieksza niespodzianka ?
    -ze pokonanie 350 km zajelo mi 7h.

    Choc Francuz niech nie p* - u nich tez jest 1 sierpnia, gdy wszyscy
    ruszaja na urlop :-)

    >roku było 364 zabitych na około 5 milionów aut/kierowców. A
    > jeździ się dosyć wygodnie, bo choć mandatują od +1, a na
    >autostradach wolno jechać maks 110, to ogólnie limity są
    >poustawiane dosyć wysoko (widać, że liczą na rozsądek), a ludzie
    >speedują niewiele ponad limit, więc ruch jest dosyć
    >przewidywalny.

    Po pierwsze - najwyrazniej maja jednak te autostrady.
    Po drugie ... no to teraz poczekaj a przyjdzie jakis wizjoner z
    "Vision Zero" i sie spyta czemu zmarlo tych 364, i ze trzeba z tym
    skonczyc..

    >Wtedy będzie to drukować jakieś PWPW czy inne ZETO. Bo byle
    >Mietek z maszynką w garażu nie wpasuje się w SIWZ.

    "prywatne firmy" rozne sa. HP, IBM, a nawet Apple ma ostatnio obroty
    wieksze niz cala Polska :-)

    PWPW ciagle jeszcze we wlasnosci Skarbu Panstwa, ale co do roznych
    ZETO to nie dam glowy ..

    J.