  • Data: 2014-08-01 11:37:26
    Temat: Re: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Opisz dokładniej zachowanie - przy jakiej odległości podnosząc tel. z
    > podkładki ładowanie pada ?

    mam zestaw z ebaya, pad prostokątny 8cmx17, cienszy od telefonu. Chińczyk zapomniał
    wyprowadzić diody na zewnątrz, bo w środku jest :)

    wybebeszyłem wszystko żeby było bliżej. w pleckach telefonu wyciąłem okno welkości
    anteny odbiorczej. Z pada nadawczego wyjąłem całą elektronikę. zasiliłem przez
    amperomierz.
    Jak już pisałem co jakiś czas urządzenie sprawdza czy jest na nim telefon. jak
    "zobaczy" to próbuje go ładować. niestety, w zależności od położenia (telefon w etui
    guma-plastik) są następujące stany
    1. bierze prąd ponad 200ma i nie ładuje
    2 bierze prąd ponad 200ma i telefon pokazuje że jest ładowany, ale procenty w baterii
    nie rosną
    3 bierze prąd ponad 400ma i ładuje
    4 bierze prąd pomiędzy 400-600ma i ładuje pare minut, potem przestaje i znowu ładuje
    5 bierze (długo, stabilnie) prawie 1 amper i NIE ładuje
    6 bierze prąd (krótko, mniej niż 20 sekund) w okolicy 1.2 - 1.5 ampera i HW co robi.

    ToMasz

    PS pisze z pracy, stąd zamieszanie z nazwą nadawcy