  • Data: 2014-08-01 12:04:43
    Temat: Re: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.08.2014 11:56, t...@g...com wrote:

    > jak ja nie lubię jak ktoś dorabia ideologie....
    > cały dzień gadam przez telefon. nie ciągle, tylko raz dwa na godzine. musze
    chodzić, więc jeśli się telefon ładował, już się nie ładuje, potem muszę coś zapisać
    i już nie pamiętam żeby go podłączyć. Po pracy jadę na rower z dziećmi (tak, nie
    codziennie) i syn szuka skarbów (geocahing, taka zabawa z GPSem). Córka mówi - ale
    masz fajny telefon, a ja byłam grzeczna, czy mogę pooglądac bajkę? (nie mam
    standardowej telewizji, z wyboru)
    > I często się zdarza że w środku nocy telefon zaczyna pikać że jest rozładowany. Tak
    wiem, powinienem wpinać do ładowarki w domu, ale znowu ktoś tam dzwoni, i zapominam.
    > Jak często? Wystarczy że raz na miesiac obudzi mnie rozładowany telefon, albo nie
    pozwoli wykonać rozmowy rano - szukam innego rozwiązania. mam je, ale nie działa
    jeśli telefon jest o obudowie - a jak pisałem używany jest często w terenie.
    > ToMasz

    Naucz syna korzystać ze zwykłej mapy i kompasu, a córkę czytać książki.
    To naprawdę im pomoże w życiu.

    Jakub Rakus