  • Data: 2015-03-04 19:24:59
    Temat: Re: jak sie robi kwarce
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-04 o 01:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    > Ja mysle ze i obecnie woda sie leje, tak po prostu trzeba.
    > Zreszta jak sie ma firme np kolo Niagary, to woda nie jest problemem :-)
    A jak to było los alamos na pustyni?

    > Problem sily roboczej tez mieli. Nagle sie okazalo ze kwarce nie sa za
    > drogie i trzeba ich naprawde duzo, a mezczyzni na froncie.
    > I trzeba bylo zaktywizowac kobiety.
    Wątpię, ja stawiam na cechy które opisałem, pamiętaj że to jest
    produkcja specjalna i tam przede wszystkim liczy się jakość.

    > Tylko tak sobie licze ... jaki to % mezczyzn mogl byc na froncie w USA ...
    No własnie, znikomy aby stanowił problem z zatrudnieniem.

    > Hm, tak w ogole ... rok 1943, srodek wojnyglupio tak chwalic sie
    > wszystkimi tajemnicami produkcji. Moze dlatego nie pokazali
    > najistotniejszego ?
    > Ale ... a moze po prostu zadnych tajemnic tam nie bylo, na calym swiecie
    > tak samo robili ?
    Może faktycznie jest tak jak pisze Jarosław że robili elektrody
    galwanotechnicznie,co by tłumaczyło to dużą liczbę płukanek które widać
    przed i po a sam proces utajnili.

    --
    Pozdr

    Janusz_K