  • Data: 2018-12-28 16:52:48
    Temat: Re: jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/12/2018 03:40, Marcin Debowski wrote:
    > Masz na myśli to co jest zdefiniowane w profilach jako Magix NVENC/AAC
    > (używam z Vegas Movie Studio)?. Faktycznie nic ciekawego, a jeszcze mi
    > się często sypało. Ale też ktoś mi kiedyś wytłumaczył, że żaden
    > sprzętowy encoder nie ma sensu do kompresji wysokiej jakości bo siłą
    > rzeczy ma ograniczenia programowe.

    Uzywam go do czegoś w rodzaju preview. Docelowo kompresuje softwareowo
    ponieważ "sprzętowe" enkodery wykorzystują znikomy zbiór algorytmów
    H.26x. NVENC w swoim całokształcie bycia h..wym jest jednak śladowo
    użyteczny do podglądu wyniku przed porządym kodowaniem.

    > W tym momencie jedyne do czego NVENC rozwazam to przetwarzanie wsadowe
    > oryginałów z blureya/DVD, bo mam tego kilkanaście terabajtów, a
    > achciałbym mieć też wersje o niższym br i nadal akceptowalnej jakości.

    Postawiłem serwer w kotłowni na jakimś G4400 i mam w nosie ile to
    zajmie. Wkładam plik do katalogu sieciowego i po tygodniu wyjmuje
    przekodowany.