  • 1. Data: 2018-12-22 14:21:45
    Temat: jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    jaką kartę graficzną warto kupić, aby pograć w wiedzmina 3? Jak
    najtańszym kosztem uzyskać maksymalną ilość klatek? Zasilacz mam
    przeciętny, wolałbym nie kupować 600 watowego
    ToMasz

  • 2. Data: 2018-12-22 21:03:08
    Temat: Re: jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-12-22 o 14:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > najtańszym kosztem uzyskać maksymalną ilość klatek? Zasilacz mam
    > przeciętny, wolałbym nie kupować 600 watowego
    Ja bym poszedl w GTX 1060 3GB wystarczy

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2018-12-22 22:08:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.12.2018 o 21:03, Tasiorsa pisze:
    > Ja bym poszedl w GTX 1060 3GB wystarczy

    no i tego się bałem. Jakiś czas temu do wiedzimina 2 polecano mi co
    najmniej 1030 za 320zł. kupiłem R7 260 ktora jest 30% wydajniejsza za
    200zł. Teraz patrzę 1060 najtańsza na allegro - 540zł(plus wysyłka) No
    ale karta będzie śmigać długie lata! ale patrzę, rx 470 jest za 450 do
    negocjacji (lokalnie olx) a w wiedzminie ma 3 klatki mniej.
    Właśnie dla tego pytam na grupie nie w sklepie

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-12-23 00:17:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.12.2018 o 22:08, ToMasz pisze:
    > Właśnie *dla tego* pytam na grupie nie w sklepie

    *dla czego*?

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-12-23 00:35:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 00:17, Czarek pisze:

    > *dla czego*?

    Daj se siana. ;)
    To co rozłączne - pisze razem. I odwrotnie.
    Z daleka i bez podpisu, po wyjątkowych (i nadzwyczaj częstych - kilka w
    jednym zdaniu!) błędach poznajesz wpis ToMasza.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-12-24 10:01:37
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2018 o 14:21, ToMasz pisze:
    > witam
    > jaką kartę graficzną warto kupić, aby pograć w wiedzmina 3? Jak
    > najtańszym kosztem uzyskać maksymalną ilość klatek? Zasilacz mam
    > przeciętny, wolałbym nie kupować 600 watowego

    PS4 używane lub nowe za 899 zł i masz całą platformę do grania.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 7. Data: 2018-12-24 13:23:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-24 o 10:01, Chris pisze:

    > PS4 używane lub nowe za 899 zł i masz całą platformę do grania.

    Człowiek pyta o samochód ale zawsze jakiś inteligentny inaczej
    zaproponuje rower.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-12-24 14:10:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 22/12/2018 14:21, ToMasz wrote:
    > jaką kartę graficzną warto kupić, aby pograć w wiedzmina 3?

    A procesor ma 4 rdzenie? Bez tego każda gfx będzie się ciąć bo ta gra ma
    dziwanczy wymóg 4ech a workaroundy działają ... kiepsko.

    R9 2xx wydaje się relatywnie tani i taki 270 za 300zł da radę >25 choć
    wyciągnie też sporo prądu.

    https://www.youtube.com/watch?v=rJALSTbh0A4

  • 9. Data: 2018-12-24 19:18:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.12.2018 o 14:10, Sebastian Biały pisze:

    > A procesor ma 4 rdzenie?
    i7 2600 (4x2 chyba)

    > R9 2xx wydaje się relatywnie tani i taki 270 za 300zł da radę >25 choć
    > wyciągnie też sporo prądu.
    po przemyśleniu sprawy z prądem, dozbieram chyba do rx470, którego można
    kupić za 400zł. chyba że to co mam uda mi się sprzedać korzystnie.

    > https://www.youtube.com/watch?v=rJALSTbh0A4
    DZięki!!!!

  • 10. Data: 2018-12-25 07:00:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-24, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    > i7 2600 (4x2 chyba)

    > po przemyśleniu sprawy z prądem, dozbieram chyba do rx470, którego można
    > kupić za 400zł. chyba że to co mam uda mi się sprzedać korzystnie.

    > DZięki!!!!

    To jeszcze gtx-1050/2GB
    https://www.youtube.com/watch?v=vrlIQDZVjpw

    U mnie EVGA, ~360zł, pod FX-8350 i też wydaje się (nie grałem za dużo) ok.

    --
    Marcin