  • 31. Data: 2014-07-28 11:45:41
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-28 11:57, Użytkownik zil0g napisał:

    > No ale juz za ~400zl mial bys 2,5s szybciej :)

    A jak trafi na takiego któremu te 2,5 sekundy wisi a 400zł
    już nie koniecznie to wymyśli bzdurny i oszukańczy przykład z
    samochodem gdzie różnica wzrośnie do 19 minut i zapomni
    dodać że różnica w cenie do miliona złotych.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-07-28 11:57:03
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *miab* wdusil[a] knefle:

  • 33. Data: 2014-07-28 12:35:22
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jul 2014 10:59:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <53d6115d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    od miab <m...@w...pl> :

    >Na marginesie. U mnie start systemu z HDD na starym rzęchu T60 z
    >prawidłowo ZAMKNIĘTEGO Windows 8.1 trwa ~10 sec. A ile u ciebie na
    >wypasionej furce z SSD?

    Wykonaj z linii poleceń:
    Shutdown /s /t 0
    Jak długo wstaje po tym poleceniu?

  • 34. Data: 2014-07-28 12:54:51
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-28 12:35, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jul 2014 10:59:51 +0200
> [...]

    Stosownie dłużej, ale rzadko tego używam, zresztą zamknij-uruchom też.
    Chcesz zasugerować że kluczowa a może nawet podstawowa funkcja systemu
    operacyjnego jest szybkie wykonywanie polecenia "Shutdown /s /t 0"?

    miab

  • 35. Data: 2014-07-28 13:04:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-27 21:55, Przemysław Ryk pisze:
    > Nie, żebym tego nie doceniał, ale jak za każdym razem przy SSD widzę
    > zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że ich
    > użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują kompa. :D

    Restart kompa jest faktycznie szybki ale nie o to chodzi.
    Od czasu kiedy przesiadłem się na SSD czuję że komputer chce
    współpracować (wiem subiektywne odczucie ale można to zmiezyć) a nie
    ciągle kładzie nowe kłody pod nogi.
    Używam 3 letniego laptopa do pracy. Adobe. Corel + rożne pomocnicze
    programy a i telewizję tez oglądam.
    Już samo przełączenie się z "praca" na "rozrywka" jest dla mnie
    przyjemne. Od dawna mam nawyk zamykania nieuzywanego programu (np.
    Ilustratora Worda czy Corela) Teraz życie stało się łatwiejsze :-)

    PS. Dochodzi jeszcze aspekt materialny. Żeby przyśpieszyć mojego kompa
    musiałbym go sprzedać i kupić nowy. (możliwości rozbudowy wyczerpane)
    Za 300 zł mam teraz o duże przyspieszenie i przez następne kilka lat
    zero zakupów sprzętu. (TFUUU odpukać) :-)

  • 36. Data: 2014-07-28 13:13:38
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:59:51 +0200, miab napisał(a):

    > Na marginesie. U mnie start systemu z HDD na starym rzęchu T60 z
    > prawidłowo ZAMKNIĘTEGO Windows 8.1 trwa ~10 sec. A ile u ciebie na
    > wypasionej furce z SSD?

    Nie zrozumiales analogii, poczytaj jeszcze raz POWOLI i ZE ZROUMIENIEM.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 37. Data: 2014-07-28 13:14:11
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jul 2014 12:54:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <53d62c50$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    od miab <m...@w...pl> :

    >Stosownie dłużej, ale rzadko tego używam, zresztą zamknij-uruchom też.
    >Chcesz zasugerować że kluczowa a może nawet podstawowa funkcja systemu
    >operacyjnego jest szybkie wykonywanie polecenia "Shutdown /s /t 0"?

    Chcę zasugerować, że masz włączony hybrid shutdown/fast boot(kernel
    hibernation), jestem ciekaw ile czasu startuje bez tego.

  • 38. Data: 2014-07-28 13:24:33
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-28 13:14, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od miab <m...@w...pl> :

    > Chcę zasugerować, że masz włączony hybrid shutdown/fast boot(kernel

    Wiem o tym, ale to źle?

    jestem ciekaw ile czasu startuje bez tego.

    80 sec.

    A wiesz ze dotąd nie znałem tego zaawansowanego zastosowania OS-u do
    wydajnego cyklicznego wykonywania "Shutdown /s /t 0".
    Człowiek się całe życie uczy.

    miab

  • 39. Data: 2014-07-28 13:29:49
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 11:45:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > samochodem gdzie różnica wzrośnie do 19 minut i zapomni
    > dodać że różnica w cenie do miliona złotych.

    Widze, ze jestes z tych ciezej myslacych.
    W tym bzdurnym i oszukanczym przykladzie nie chodzilo o roznice 19 minut.
    Wysil sie i pomysl dlaczego napisalem o taksowkarzu i rozwozicielu pizzy?
    No, dasz rade, wierze w to :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 40. Data: 2014-07-28 13:32:04
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:37:52 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > Wcale nie.
    >
    > Jak już się uruchomi, co jest potrzebne, to się PRACUJE, a nie
    > czeka na komputer.
    >
    > Może czekam 30-60 sekund na uruchomienie systemu, ale potem
    > przez 6 godzin stukam tekst w edytorze tekstu i żaden SSD tego
    > nie przyspieszy. A dysk wtedy ledwo co mruga, więc nie jest w
    > ogóle używany.

    Czyli Tobie SSD nie jest potrzebny, kopka.
    Dalej nie ma co sie rozpisywac, bo Twoj tryb pracy to margines, inni ludzie
    odpalaja cale stada aplikacji i uzywaja innych narzedzi develperskich niz
    goly gcc i Vi.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K