    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki aparat :)
    Date: Tue, 1 Sep 2015 21:54:20 +0000 (UTC)

    user <b...@d...com> napisał(a)

    > A co może oznaczać ?? przecież napisał że chodzi o imprezy i koncerty,
    > żaden kompakt nie da tu rady, jest ciemno, potrzebujesz dobre iso i lub
    > jasny obiektyw, ja miło wypominam pierwszą lustrzankę Olympus E-500 i
    > obiektyw zuiko 14-55, po mimo użytecznego ISO max 400 i braku
    > stabilizacji zdjęcia były zaskakująco dobre, może jakiś Olympus z mikro
    > 4/3 ?

    Napisał "dziennej, nocnej, koncerty, krajobrazy,mecze" - wszystko po
    przecinku. Po co mu ta lampa na meczu? Zeby w telewizji ładnie wygladało
    jak błyskaja lampy na trybunach? Na koncertach też się rzadko przydaje,
    po 1. zwykle jest daleko, po 2. często nie wypada.

    Reasumując, IMHO lampa daje lepsze efekty w dzień niż w nocy oraz lampa
    nie zastąpi jasnego szkła.

    --
    Tomek