  • 41. Data: 2009-05-17 06:15:04
    Temat: Re: jaki mobilny laptop
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gumqrd$ev5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > IBM Thinkpad X40 wzwyż - do tego stacja dokująca z napędem i powiększona
    > bateria.

    A co sądzicie o:
    DELL Latitude D631 AMD Turion 64 X2 TL-60 2GB 160GB 14,1'' DVD-RW VB
    (L0863101/OfficeSB)

    Poza tym coreDuo czy Turion 64x2 ?

  • 42. Data: 2009-05-17 06:22:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:
    > Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
    > 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

    jeśli często go chcesz używać na wyjeździe to jak najmniejszy i najlżejszy.

  • 43. Data: 2009-05-17 07:59:25
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 17 May 2009 08:15:04 +0200, Adax napisał(a):

    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co sądzicie o:
    > DELL Latitude D631 AMD Turion 64 X2 TL-60 2GB 160GB 14,1'' DVD-RW VB
    > (L0863101/OfficeSB)

    Bardzo fajna maszynka.

    > Poza tym coreDuo czy Turion 64x2 ?

    Nie widzę większej różnicy.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 44. Data: 2009-05-17 09:10:51
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Zawsze można kupić zewnętrzny napęd CD i używać go awaryjnie.
    > Po co nosić cały czas przy sobie coś, co jest potrzebne raz
    > na miesiąc.
    LOL.
    Znaczy wiesz lepiej, wiesz, że on potrzebuje napędu raz na miesiąc do
    'awaryjnego' użytkowania, mimo tego, że sam pisze, że *często* dostaje
    materiały na CD/DVD i potrzebuje je *szybko* odczytywać.

  • 45. Data: 2009-05-17 11:02:05
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 10-czyli bez napedu DVD...

    Nie prawda sa i z napedem

  • 46. Data: 2009-05-17 11:05:08
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
    > 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

    Laptop z założenie jest mobilny i nie ma znaczenia czy jest 9" czy 17". to
    od twoich indywidualnych preferencji zalezy czy wolisz mały czy wiekszy.
    wróżka nie wie czy masz duże łapki, czy bedziesz wiecej pisał czy czytał,
    czy 3 kg to dla ciebie duzo czy mało. Idź do sklepu weź do łapki i zobacz

  • 47. Data: 2009-05-17 15:57:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiekszy. wróżka nie wie czy masz duże łapki, czy bedziesz wiecej pisał
    > czy czytał, czy 3 kg to dla ciebie duzo czy mało. Idź do sklepu weź do

    :) Czy czasami nie jesteś Pali Kot ? Bo podpisujesz się Kot Prezydenta a
    opowiadasz jak Pali Kot ;) Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-05-18 10:12:52
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > A ja miałem przez pewien czas zepsuty czytnik w laptopie. Ani nie
    > można programów z płytki zainstalować, ani filmu obejrzeć, ani muzyki
    > z CD posłuchać. Istotnie, margines zastosowań.

    A to widzisz zależy czy słuchasz muzyki i oglądasz filmy z płyt. Mi się
    zepsuł tak w zeszłym roku i dotąd nie zaniosłem do gwarancji.

    Marrcino

  • 49. Data: 2009-06-11 13:48:46
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Patrzac w ten sposob, to powinien miec tez FDD, gdyz program do bankowosci
    > chce czytac z FDD, tak?

    Przecież pytający wcale tego nie powiedział.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 50. Data: 2009-07-21 06:17:48
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.05.2009 18:14, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Przenośność laptopa (wg. mnie) jest wtedy, gdy nie potrzebujesz do
    > niego nic doczepieć, oprócz prądu. Jeżeli w normalnym zastosowaniu
    > potrzebuję do niego co chwilę coś doczepiać, to coś zostało źle
    > wybrane.

    Ale napędy optyczne naprawdę stają się bezużyteczne :)

    A z tym zasilaniem też nie jest tak prosto. Komputer wymaga-
    jący częstego podłączania do zasilania jest co prawda prze-
    nośny, ale nie nadaje się do pracy mobilnej.

    > Kupując laptopa do pracy trzeba odpowiedzieć sobie na jedno pytanie:
    > czy laptop jest tylko pomocą czy głównym narzędziem. Jak pomocą, to

    Niedobrze jest, gdy ma być głównym narzędziem.

    > Jak do pracy - to wybrać takiego, który ma jak najwięcej potrzebnych
    > rzeczy wbudowanych.

    Raczej komputery stacjonarne w miejscach, w których się pra-
    cuje. A w torbie - zamiast komputera - nosić codziennie do
    pracy parasol i kanapki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |