  • 1. Data: 2009-05-16 11:03:24
    Temat: jaki mobilny laptop
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
    12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-16 11:18:44
    Temat: Re: jaki mobilny laptop
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adax wrote:
    > Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
    > 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia?

    Wszystko jest kwestia preferencji. Ja od lat uzywam 12-calowych maluchow i
    wcale nie uwazam, by do uzywania w domu byl to komputer zbyt maly (czasem,
    okazjonalnie podlaczam go pod duzy monitor np. by obrobic zdjecia albo
    wyswietlic film). Ale jesli chcesz go czesto uzywac poza domem (i
    przenosic, a nie wozic autem - bo wowczas mozesz smialo kupic cos
    pelnowymiarowego), pomysl nad czyms mniejszym.

    k,

  • 3. Data: 2009-05-16 11:23:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12"
    > -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

    Ja mam 10" i jestem bardzo zadowolony.

    zyga

  • 4. Data: 2009-05-16 11:25:03
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > przenosic, a nie wozic autem - bo wowczas mozesz smialo kupic cos
    > pelnowymiarowego), pomysl nad czyms mniejszym.

    Czy to nie sprzeczność? Pelny wymiar to chyba 15.4" tak?

  • 5. Data: 2009-05-16 11:27:18
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gum6nn$29p$1@news.interia.pl...
    > Ja mam 10" i jestem bardzo zadowolony.
    > zyga

    10-czyli bez napedu DVD... dlatego odpada. Ma to zona i wg nnie to za male
    malenstwo :) dlatego mowie o 12 i 24, ewent. 13" :) Ale sam juz zglupialem
    co wybrac. Kolega ma 15,4"" i nazrekaa, ze za ciezki i niewygodny.

  • 6. Data: 2009-05-16 11:29:33
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adax wrote:

    > Czy to nie sprzeczność? Pelny wymiar to chyba 15.4" tak?

    Duzo nosisz - maluch.
    Wozisz w aucie - pelnowymiarowy.
    Gdzie tu sprzecznosc?:)

    k,

  • 7. Data: 2009-05-16 11:37:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    A kto w dobie minisd i innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
    korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

  • 8. Data: 2009-05-16 11:39:08
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Duzo nosisz - maluch.
    > Wozisz w aucie - pelnowymiarowy.
    > Gdzie tu sprzecznosc?:)
    > k,

    ah, ok, zle zrozumialem zdanie zlozone :) ;)
    no jezdze tez samochodem dlatego rozwazam mi. 14" -co Ty na to?

  • 9. Data: 2009-05-16 11:40:26
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1f3buxx5amr9p.1gx36qfd74sde$.dlg@40tude.net... A kto w dobie minisd i
    innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
    > korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

    Niby tak, ale często jescze dostaję materiały i prezentacje na DVD lub CD :)
    Nie chcialbym miec wtedy z tym problemu, zeby szybko odczytac :)

  • 10. Data: 2009-05-16 11:44:01
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 16 May 2009 13:39:08 +0200, Adax napisał(a):

    > Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ah, ok, zle zrozumialem zdanie zlozone :) ;)
    > no jezdze tez samochodem dlatego rozwazam mi. 14" -co Ty na to?

    14" jest zupełnie wygodny do normalnej pracy. 13" także, ale tylko jeśli
    ma pełnowymiarową klawiaturę jak w Dellu. Przy 12" hmmm męczą mi się
    oczy...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/