  • 21. Data: 2012-01-03 22:36:41
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-01-2012 22:24, to pisze:
    >> Jaki uzywany olej kupic?
    > Oczywiście -- Kujawski!

    Przy tak dużym przebiegu francuskiego silnika, co najmniej z 50tego
    smażenia.

    --
    Paweł

  • 22. Data: 2012-01-03 22:38:35
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Tmek

    > Oczywiście -- Kujawski!

    Dobrze... ale skoro olej slonecznikowy jest ze slonecznika, to czemu
    olej kujawski jest z rzepaku?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2012-01-03 22:44:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał Grzelak

    > Dobrze... ale skoro olej slonecznikowy jest ze slonecznika, to czemu
    > olej kujawski jest z rzepaku?

    Nie wiem, ale chyba z kujawiaka nie wolno toczyć.

  • 24. Data: 2012-01-03 22:45:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Powinieneś się cieszyć, że całkowicie niezwiązane z twoją osoba uwagi
    > zaczynają ci doskwierać -- to znaczy, ze zaczynasz myśleć...

    Niestety, posiadam rzadką dzisiaj zdolność rozumienia kontekstu
    wypowiedzi, więc daruj sobie takie bajeczki.

  • 25. Data: 2012-01-03 22:48:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 1/3/2012 3:32 PM, PavveL wrote:
    > O właśnie!
    > I na pewno w instrukcji nie znajdziesz zalecanej lepkości 0W30. To
    > jakieś dziwadło, jak 10W60.

    A co instrukcja zaleca? FYI, strona Castrola zaleca Edge 5w-40 do tego
    silnika.

    Pozdr.
    Pete

  • 26. Data: 2012-01-03 22:55:57
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f037712$0$1190$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'
    > Niestety

    Cóż za samokrytyka

    --
    Tomasz Nycz

  • 27. Data: 2012-01-03 23:04:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Cóż za samokrytyka

    Widzę, że postanowiłeś osiągnąć poziom kilku tutejszych trolli
    manipulujących cytatami. Gratuluję.

  • 28. Data: 2012-01-04 01:08:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-03 22:32, PavveL pisze:
    > O właśnie!
    > I na pewno w instrukcji nie znajdziesz zalecanej lepkości 0W30. To
    > jakieś dziwadło, jak 10W60.

    A jakie to niby dziwadła? 0w30 to coraz częściej zalecany przez producenta
    do nowych silników "wodo-olej" a 10w60 to syntetyczny olej do
    ekstremalnych zastosowań.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 29. Data: 2012-01-04 01:26:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A jakie to niby dziwadła? 0w30 to coraz częściej zalecany przez producenta
    > do nowych silników "wodo-olej" a 10w60 to syntetyczny olej do
    > ekstremalnych zastosowań.

    Ta , wiekszosc tych syntetykow to tylko z nazwy :P

    sz.

  • 30. Data: 2012-01-04 07:06:41
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Ta , wiekszosc tych syntetykow to tylko z nazwy :P

    Co nie znaczy że są wyraźnie gorsze od pełnych syntetyków (czasem ciężko
    wykazać przewage Fulla) i że nie są lepsze od półsentyków