    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,```````
    Subject: Re: jaki wybrać DSP ?
    Date: Tue, 9 Jan 2018 21:39:39 +0100

    W dniu 07.01.2018 o 17:55, Piotr Wyderski pisze:

    > Za to do wykorzystania kostki potrzebna jest zgoda Wojewódzkiego
    > Konserwatora Zabytków i kompilator będzie miał wyłączoną optymalizację,
    > albo będziesz lżejszy o 800 dolców. To już lepiej wydać 1/3 tej kwoty na
    > jakąś płytkę z Zynq, gdzie będziesz miał dwa gigahercowe ARMy, a jeśli
    > i tego będzie mało, to sobie na FPGA dorzeźbisz brakujący akcelerator.

    Hm...nie znam tego, na pierwszy rzut oka to mi wygląda na lekki
    overkill, ale przyjrzę się jeszcze.

    Chyba zrobię jak sugeruje Zbych - znaczy od sprawdzenia, jaka realnie mi
    potrzebna moc. Co prawda na razie nie wiem, jak się do tego zabrać...
    Kuśwa najgorsze są początki - zawsze jak się biorę za coś nowego to mam
    wrażenie, że jestem kompletnym głąbem :)