    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jakie narzędzia?
    Date: Mon, 10 Dec 2018 21:42:31 +0100

    W dniu 10-12-2018 o 20:38, s...@g...com pisze:
> [...]
    >>> 2. Jak nim pracujesz i jak je niszczysz - Twoj problem.
    >>> 3. Pracujesz swiadczac usluge. Uslugo biorcy nie interesuje jak ty to zrobisz, ma
    byc dobrze. Ty sie masz znac na tym co robisz. On moze ale nie musi. Za to ci placi.
    Kup se narzedzie jakie ci pasuje.

    pracowac.
    >>> 2. Jak ci sie robota skonczy w jednym miejscu to po prostu jedziesz na inne,
    nieistotne czy budowa duza czy mala czy prywatna czy nie. Masz swoje narzedzie i
    mozesz zaczac zarabiac.

    kupuje pracownikom pasty bhp, recznikow czy butow z stalowymi czubkami.

    > Ja o jednym ty o drugim.
    > Ja o narzedziach ty o kasku.
    > Ja o innym rodzaju podejscia a ty o rzeczywostosci w Polsce.
    >
    > Przeczytaj co napisalem, tam wszystko jest. Dokladnie napisalem co mialem na mysli.

    Napisałeś: "U nas to tez dziala ale do innego stopnia. Pracodawca od
    dosyc dlugiego czasu nie kupuje pracownikom pasty bhp, recznikow czy
    butow z stalowymi czubkami."
    Tak więc sam pisałeś o rzeczywistości w Polsce w zakresie elementów
    indywidualnej ochrony pracownika.

    Dlatego zadałem pytanie czy ostatnio zmieniły się "u nas" przepisy prawa
    pracy, bo jestem zdziwiony, że już nie trzeba wyposażać pracowników w
    buty robocze i środki czystości.

    yabba