eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem › Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    From: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    Date: Wed, 11 Aug 2010 10:10:17 +0200

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1bkjl24bd6jfa.18dq744tk93aa.dlg@40tude.net...

    > A to (filebodyWithoutExt) dałeś w nawiasach w polu parametru? Bo inaczej
    > FS
    > traktuje to jako tekst i nie podmienia na nazwę pliku (gdzieś przy polu z
    > parametrem jest guziczek z podpowiedzią).
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Witaj ponownie,

    Nawiasy pomogly. Teraz komunikat bledu wyglada Nie mozna odnalezc C:\Program
    Files\FastStone Image Viewer>del IMG_1234.*. Wynika z powyższego, że program
    szuka pliku w katalogu, w którym sam siedzi. Wpakowalem tam pare plikow i
    ruszylo :) Jak mu powiedziec, zeby kasowal tam, gdzie akurat aplikacja pliki
    "oglada"?

    Jest jeszcze jeden problem - nie pyta o potwierdzenie kasowania i nie
    umieszcza w koszu. Troche to problem bo przypadkowe nacisniecie klawisza "E"
    wywala plik i koniec.

    Jezeli ten temat wykracza poza temat tej grupy to moge tylko powiedziec
    trudno. Do informatykow nie pojde bo mnie zjedza - DOSa dotykalem ostatnio
    za czasow Win 3.1 i wczesniej.

    Niemniej dzieki za pomoc!

    Ptas