    Subject: Re: jest tu ktoś ?...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Robert <m...@g...com>
    Date: Tue, 5 Nov 2019 10:48:12 +0100

    W dniu 05.11.2019 o 09:07, Zbych pisze:

    > Pochwal się co odwalili.

    Zdarzało im się poukładać elementy odwrotnie, mieli kiepską technologię
    produkcji PCB - 8mils to szczyt ich możliwości. Kilka razy dali mi
    płytki z podtopionymi złączami - rzekomo wadliwe były. Tylko że ja to
    samo lutuję w swoim piecu i nic się nie topi. Najlepsze było jak kupili
    jakiś program do wyceny projektów, z dnia na dzień podnieśli mi ceny
    przy czym dowiedziałem się o tym przy odbiorze. Na fakturze też
    potrafili dopisać wykonanie usługi której faktycznie nie wykonali. Ale
    to było sporo czasu temu, może do dzisiaj się poprawili. Na plus dział
    obsługi klienta.