  • 11. Data: 2011-03-14 09:58:39
    Temat: Re: jeszcze jeden
    Od: "Kilo-Sera" <K...@w...pl>

    > motocykliste, w d... mieli ze to nie on byl sprawca. Dobrze ze policja

    jesli jechal ponad 50 to byl takim samym sprawco jak kolega z samochodu

    jk

  • 12. Data: 2011-03-14 10:08:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-14 10:53, rupiowa pisze:

    > Swiadkow bylo mnostwo do czasu przyjechania dochodzeniowki

    daj spokoj "jk" to znany troll.

    KJ

  • 13. Data: 2011-03-14 15:18:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > awaryjki, kieruneczek.. itd Nie wycinać na ponaddźwjękowej całej
    > kolumny, ale takimi żabimi skokami. Z jednej strony oni powinni widzieć
    > co się dzieje wokół puszki i nas zauważac, ale z drugiej my tez musimy
    > dawać im na to szansę. I stwierdzam, że mało kto nie ustępuje, naprawdę
    > jest kulturka i wzajemne poszanowanie. Jak ktoś nie ustapi to albo jest
    > to baba, albo dziadzio, albo jakiś bufon w bumie. A tak to większych
    > oporów nie widzę (byc może to kwestia tej kakofoni z wydechu jak
    > zamykam przepustnicę, wolą otrzeć się o rów niż mieć petardę w dupie :D

    Ale dzieciaczki pierdolicie bez sensu Za świecenie długimi powinien Ci ktoś
    porządnie zajebać w ryj. A za ten tłumik zabrać kwity. Jak Twoja jazda na
    moturze ma polegać na wkurwianiu innych, to jedź Ty chłopcze wpizdu...
    najlepiej gdzieś w pole...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2011-03-14 16:11:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > razić i niech sobie mrugają, w dupie to mam, byle mi (i sobie też) krzywdy

    Jak juz ci ktos napisal powinien cie ktos za to walnac w ryja.

> [...]
    > bata, nawet bez patrzenia w lusterka mało do rowu nie wjeżdża. Myslę, ze

    I za to tez.

    Chcesz byc widoczny - zaloz pas odblaskowy. Np. taki - w czarnej kurtce
    wyglada sie jak policja :-)
    http://bdprodukt24.pl/zawieszkiodblaskowe/Pas-odblas
    kowy-z-regulacj%C4%85./26

    Dysiek

  • 15. Data: 2011-03-14 18:51:13
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś porządnie zajebać w ryj. A za ten tłumik zabrać kwity. Jak Twoja
    > jazda na moturze ma polegać na wkurwianiu innych, to jedź Ty chłopcze

    Znalazl sie tfurca motucyklizmu i jedyny sluszny jego wyznafca. Jakos mialem
    ze 3 kontrole policji i ani o wydech ani o dlugie sie nie przypiepszyli,
    moze od tego sa specjalne oddzialy zlozone z Grzyboli swintszych od papiza.
    Jak taki chetny do dawania w ryja chlopcze jestes to jedz sobie na zlot, co
    pewnie robisz regularnie jako stary wyjadacz, i dawaj w ryja wszystkim z
    glosnymi wydechami. Chetnie zobacze jak napierdalasz 80% obecnych albo
    sciagasz ITS i pokazujesz palcem ktoremu papier zabrac, pewnie nawet tefauen
    takiego zucha pokaze.
    Szanuje ludzi i wiem co wkurwia za bardzo a co nie za bardzo. Frustratami
    ktorym 15 sekundowy przelot motura na glosnym wydechu pierdoli caly dzien
    sie nie przejmuje.
    pzdr,
    marcin

  • 16. Data: 2011-03-14 19:01:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > ktorym 15 sekundowy przelot motura na glosnym wydechu pierdoli caly dzien
    > sie nie przejmuje.
    > pzdr,
    > marcin

    To może pierdol się? :-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-03-14 19:10:06
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    > Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To może pierdol się? :-)

    Może... :-)
    pzdr,
    marcin

  • 18. Data: 2011-03-14 19:43:11
    Od: "Piotr Skrzynecki" <n...@g...pl>

    Dnia 14-03-2011 o 19:51:13 marcin <m...@n...pl> napisał(a):
    > Szanuje ludzi i wiem co wkurwia za bardzo a co nie za bardzo. Frustratami
    > ktorym 15 sekundowy przelot motura na glosnym wydechu pierdoli caly dzien
    > sie nie przejmuje.

    Taa. I w średnim mieście powiatowym takich pajaców jedzie ludziom pod
    oknami trzech na godzinę. W wojewódzkim ze dwa razy tyle. I każdy ma w
    dupie frustratów, którzy nie mogą otworzyć okna przez cały dzień. Przecież
    on tylko jeden raz. Myśliciele, kurwa.

    --
    Nikanor
    [DR350, SH300, Agility125 na wydaniu)

  • 19. Data: 2011-03-14 20:00:49
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Skrzynecki" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    oknami trzech na godzinę. W wojewódzkim ze dwa razy tyle. I każdy ma w
    dupie frustratów, którzy nie mogą otworzyć okna przez cały dzień. Przecież

    Taa. A trzech sąsiadów całą wiosnę i całe lato piątek świątek i niedzielę
    tnie drzewo krajzegami. Każdy ciepły weekend w rytmie cięcia rżnięcia od
    świta do ciemka. Jeden zetnie kupkę co to cichcem z lasu wyniósł to drugi
    zaczyna. Bo se tą krajzege pożyczają to na raz nie mogą. Okna nie mozna
    otworzyć żeby wywietrzyć o co dopiero mówić o grilu czy polataniu z dziećmi
    po ogródku, skomunikować się na zewnątrz nie da chyba że na migi. Ale co
    tam. Wszak motucyklizm to fanaberia i wkurwia nawet przez 10 sekund
    postronnego obserwatora, zwłaszcza jak ktoś moturem nie do roboty o 5 rano
    zapierdala tylko wypala paliwo bez sensu po wioskach. A drzewa cięcie wyższa
    potrzeba i cały rok trzeba mieć spierdolone weekendy przez takich.
    Zaradnych, kurwa. Co nie kupią 2 przyczep raz na pół roku i nie zetną tego w
    3 dni i spokój tylko ciułają po kupce i rzepolą 3 dni w tygodniu jeden przez
    drugiego.
    I chuj. Kurwa.
    pzdr,
    marcin

  • 20. Data: 2011-03-14 20:04:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 21:00, marcin pisze:
> [...]
    > zaczyna. Bo se tą krajzege pożyczają to na raz nie mogą. Okna nie mozna
    > otworzyć żeby wywietrzyć o co dopiero mówić o grilu

    Taaa. A potem latem okna nie mozna otworzyc bo sobie sasiedzi grille
    urzadzaja i pieka na nich najtansze scierwo z Biedronki ktore smierdzi i
    dymi gorzej niz wysypisko smieci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/