    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jeszcze o k770i
    Date: Thu, 30 Apr 2009 16:12:01 +0200

    Szop pisze:
    > Zanim się zdecyduje, chciałbym się upewnić - czy ten telefon może wygodnie
    > pełnić funkcję odtwarzacza mp3? Chętnie przeczytam wszelkie spostrzeżenia na
    > jego temat.

    Podejrzewam ze nie jest gorzej niz w D750, k550, w200 czy k800.
    Dla mnie zwyklego sluchacza (ktory jednak rozroznia, mono od stereo,
    duza kompresje mp3, przesterowanie) jakosc pierwszego D750 jaki mialem
    byla bardzo dobra. Pozniej bylo tylko lepiej. Wszystkie funkcje dla mnie
    potrzebne sa, bateria potrafi wytrzymac caly dzien sluchania mp3.

    minusy:
    Standardowe sluchawki sa z mikrofonem ktory bezczelnie wisi sobie na
    krotkim odcinku kabla. Nowsze juz maja jacka. Moje uszy pewnie sa jakies
    nietypowe i zadnych sluchawek tego typu nie chca trzymac porzadnie
    dlatego sobie troche przerobilem.
    Ale jakosc dzwieku dla mnie bardzo dobra.
    Przydalby sie korektor graficzny dla radia - ale to chyba juz fanaberia
    jest.
    Przewijanie utworu jest dosc upierdliwe (prawy dol)
    Sluchawki maja tylko jeden przecisk do odebrania rozmowy. Reszta na
    telefonie.
    Trzeba dbac o gniazdo do podlaczania kabla.
    Karty do tych telefonow sa dosc drogie. Obecnie mam 1G a jesli sie
    muzyke przekompresuje np encoderem lame (mniejszy plik ale tylko troche
    gorsza kjakosc) to mozna grac i grac i grac.

    Konkludujac. Jedno urzadzenie z dobra bateria, w zestawie kabel usb,
    sluchawki. Do samochodu mam kupiony oryginalny Trnsmiter (40zl) Jakosc
    OK. Jesli do tego dodamy dobre (jak na tel. oczywiscie)aparaty
    fotograficzne to zyc nie umierac :-)
    I najwazniejsze - cena porazajaca nie jest