  • 1. Data: 2009-04-30 13:08:42
    Temat: jeszcze o k770i
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Zanim się zdecyduje, chciałbym się upewnić - czy ten telefon może wygodnie
    pełnić funkcję odtwarzacza mp3? Chętnie przeczytam wszelkie spostrzeżenia na
    jego temat.

  • 2. Data: 2009-04-30 14:12:01
    Temat: Re: jeszcze o k770i
    Od: z <z...@g...pl>

    Szop pisze:
    > Zanim się zdecyduje, chciałbym się upewnić - czy ten telefon może wygodnie
    > pełnić funkcję odtwarzacza mp3? Chętnie przeczytam wszelkie spostrzeżenia na
    > jego temat.

    Podejrzewam ze nie jest gorzej niz w D750, k550, w200 czy k800.
    Dla mnie zwyklego sluchacza (ktory jednak rozroznia, mono od stereo,
    duza kompresje mp3, przesterowanie) jakosc pierwszego D750 jaki mialem
    byla bardzo dobra. Pozniej bylo tylko lepiej. Wszystkie funkcje dla mnie
    potrzebne sa, bateria potrafi wytrzymac caly dzien sluchania mp3.

    minusy:
    Standardowe sluchawki sa z mikrofonem ktory bezczelnie wisi sobie na
    krotkim odcinku kabla. Nowsze juz maja jacka. Moje uszy pewnie sa jakies
    nietypowe i zadnych sluchawek tego typu nie chca trzymac porzadnie
    dlatego sobie troche przerobilem.
    Ale jakosc dzwieku dla mnie bardzo dobra.
    Przydalby sie korektor graficzny dla radia - ale to chyba juz fanaberia
    jest.
    Przewijanie utworu jest dosc upierdliwe (prawy dol)
    Sluchawki maja tylko jeden przecisk do odebrania rozmowy. Reszta na
    telefonie.
    Trzeba dbac o gniazdo do podlaczania kabla.
    Karty do tych telefonow sa dosc drogie. Obecnie mam 1G a jesli sie
    muzyke przekompresuje np encoderem lame (mniejszy plik ale tylko troche
    gorsza kjakosc) to mozna grac i grac i grac.

    Konkludujac. Jedno urzadzenie z dobra bateria, w zestawie kabel usb,
    sluchawki. Do samochodu mam kupiony oryginalny Trnsmiter (40zl) Jakosc
    OK. Jesli do tego dodamy dobre (jak na tel. oczywiscie)aparaty
    fotograficzne to zyc nie umierac :-)
    I najwazniejsze - cena porazajaca nie jest

  • 3. Data: 2009-04-30 19:10:19
    Od: "Szop" <...@k...p>

    A więc sympatycznie. Przejściówkę i hop. Dziękuję!

  • 4. Data: 2009-05-02 07:54:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 16:12:01 +0200, z wrote:

    >Podejrzewam ze nie jest gorzej niz w D750, k550, w200 czy k800.

    K550 ma pare wad. Nie ma przesuwania w srodku pliku [do dlugich
    plikow, np ksiazek sie nie nadaje], pokazuje wszystkie utwory na raz.
    Dobrze ze sa playlisty.

    >minusy:
    >Standardowe sluchawki sa z mikrofonem ktory bezczelnie wisi sobie na

    Sa przejsciowki. Fakt ze to kolejna upierdliwosc no i nie da sie
    sluchac i ladowac jednoczesnie ..

    >Karty do tych telefonow sa dosc drogie.

    Juz nie tak bardzo. na allegro ~50zl. fakt ze microSD mozna za polowe
    ceny ..

    >Do samochodu mam kupiony oryginalny Trnsmiter (40zl) Jakosc

    Jaki to ?

    >OK. Jesli do tego dodamy dobre (jak na tel. oczywiscie)aparaty
    >fotograficzne to zyc nie umierac :-)

    Hm .. raczej chyba jednak kupowac prawdziwy aparat :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-05-02 22:27:05
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Sa przejsciowki. Fakt ze to kolejna upierdliwosc no i nie da sie
    > sluchac i ladowac jednoczesnie ..

    Do K800 mam ładowarkę która jest przejściówką

    > Jaki to ?

    Znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/item622688137_transmiter_fm_do_son
    y_ericsona_k750_w550_w800.html

    Ale ja mam taki:
    http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories
    /overview/mmr-70?lc=pl&cc=pl
    Rok temu dałem w Lublinie w komisie 40 zł

    > Hm .. raczej chyba jednak kupowac prawdziwy aparat :-)

    O gustach się nie dyskutuje. Zawsze mam przy sobie i dla mojego domowego
    użytku wystarcza (lampa ksenonowa oczywiście) Może nie jest za szybki
    ale jak oglądam zdjęcia znajomych którzy mają prawdziwe aparaty to z
    szybkimi scenami tez mają problemy. Oczywiście więcej piksli tylko po co?
    Cały czas piszę o amatorskim pstrykaniu zwykłego Kowalskiego.