  • Data: 2017-02-26 18:59:19
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-26 18:40, RadoslawF wrote:
    > Jesteś pewny ?
    > Ja uważam że większy, bo nawet jeśli kłamią to skutecznie wyróżniają
    > się z masy pozostałych sprzedawców. A o to chodzi w marketingu.

    Nie wiem, ale statystycznie kiedy kupuje w dziale gsm jestem oszukiwany
    najczęsciej. Ładowarka 3A ktora daje masks 0.5A. Kabel 2m który ma 1.5m.
    Bateria 2200mAh która ma 1200mAh. Powerbank o co najmniej zero za duży.
    5 calowy ekran o rozmiarze 4 cali. No i oczywiscie tysiące sprawdzonych
    i działających telefonów ktore sie nie właczą bo wyłowiono je z kibla.
    Prawdę mówiąc nie spotkalem się z takim zagęszczeniem oszustów w innych
    działach. Z obserwacji OLXowych wychodzi że wiekszość sprzedawców i
    kupujących z tej okolicy zaczyna rozmowę od frazy "K*rwa, no, co k*rwa".
    Zaś zawodowi sprzedawcy allerowiczowi zaczynają od kłamstwa a potem
    jeszcze kilka innych.

    > Pytanie było obudowę czego masz na myśli ?

    Obudowę wtyczek. Jest aluminiowa.

    > Bo kabel ma oplot nylonowy a nie aluminiowy. :-)

    Tak, też potrafię czytać.

    > W mieszkaniu masz instalacje elektryczną aluminiową a nie miedzianą.

    Nie wiem jak w Twoim mieszkaniu ,ale w moim kable nie są zaginane 10
    razy dziennie i w dodatku są miedziane. Przy intensywnym używaniu tego
    kabla, gdyby miał żyły z alu, to by już padł. Od kilku zgięć łamią się
    kable ethernetowe z aluminium pokrytym miedzią. Ten się nie łamie. W
    sumie to nieistotne z czego są żyły. Mogą być z makaronu z dodatkiem
    grafenu. Ważne że jest lepszy elektrycznie niż inne.

    > Bo jest tańsza. Jest możliwe że ktoś przenosi te rozwiązania na
    > kabelki do telefonów i tabletów. Liczy się każdy cent.

    Nie obchodzi to nikogo jesli spadek napięcia jest najniższy a
    wytrzymałość sensowna.