  • 11. Data: 2014-01-13 15:17:47
    Temat: Re: kamera samochodowa za 200 zł
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    news:1bl3mvqatce34$.dlg@myjk.org...
    > Mon, 13 Jan 2014 14:40:01 +0100, chochlik_drukarski

    > Tylko ta cena trochę jakaś przewalona, bo ten model kosztuje u producenta
    > prawie $100. Może już chińczyk podrobił chińczyka... heheh

    No cóż. To sprzedam za 500. Teraz lepiej ? Kupiłem ją za 90$.

  • 12. Data: 2014-01-13 15:19:03
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Mon, 13 Jan 2014 14:40:01 +0100, chochlik_drukarski

    > Tak trudno wklepać na YT?
    > http://www.youtube.com/watch?v=VbGo3sCDgEE

    Bardzo łatwo. Dlatego wszystko co jest dostępne obejrzałem kilka
    miesięcy temu. Teraz interesują mnie kolejne i najepiej w oryginalnym
    formacie.

  • 13. Data: 2014-01-13 15:43:55
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 14:28, Myjk wrote:
    > Mon, 13 Jan 2014 12:17:43 +0100, AL

    > Ale po co ma wymieniać eeyeloga, który ma lepsze parametry?
    > Eeyelog EHD-65 ma na prawdę dobry obraz -- wiem, bo też go mam. :P
    >
    > W tej statystyce jest starszy model HDW-100, ale EHD-65 to jest prawie to
    > samo, tylko ma jeszcze nieco bardziej dopracowany soft, zmienione
    > mocowanie, dodany GPS. Jak widać, "setka" dostała dobre oceny nagrań
    > dziennych i nocnych. To co polecasz, strasznie kaleczy w nocy.

    1. autor pytal o kamery < 200pln - wiec podalem mu to co na chwile
    obecna jest najlepsze
    2 poszukaj na testach - nocnych Mobiusa i G1W. G1W jako jedna z
    nielicznych ma WDR do nocnego nagrywania - stad zdjecia wychoca bardzo dobre
    3. nie znam tego co ma autor watku, wiec niech sam oceni czy probki
    filmow z jego kamerki z tymi dwoma sa lepsze czy gorsze.
    Youtube jest pelne sampli.

    No i zaproponuj cos lepszego w cenie < 200pln.

  • 14. Data: 2014-01-13 15:44:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 15:17:47 +0100, chochlik_drukarski

    > No cóż. To sprzedam za 500. Teraz lepiej ? Kupiłem ją za 90$.

    Mnie to tam rybka za ile sprzedasz, tak się tylko zdziwiłem ceną.
    90$ * 3 to nadal nijak nie wychodzi 180. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2014-01-13 15:45:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 15:05, Myjk wrote:
    > Mon, 13 Jan 2014 14:40:01 +0100, chochlik_drukarski

    > Tak trudno wklepać na YT?
    > http://www.youtube.com/watch?v=VbGo3sCDgEE

    przyznaje, bardzo dobra jakosc jak na zdjecia nocne.

  • 16. Data: 2014-01-13 15:50:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 15:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > Gdzie mozna kupic tego mobiusa?
    > wiesz moze jak wygląda obraz na sniegu?

    mobius tylko z Chin.
    Nie spotkalem nikogo kto by to sprowadzal i oferowal w PL (albo jak
    spotkalem, to cena byla 150% tego co w aliexpress na ten przyklad a
    gwarancji nie dawal).
    Wiec najlepiej chyba zamowic samemu - wysylka jest darmowa, poczekasz
    tylko tych 14-21dni. Gwarancja - teoretycznie jest - musisz odeslac na
    swoj koszt.

    Co do sniegu - na YT sa filmiki - nawet jeden spotkalem z porownaniem z
    GoPro (film z obrazem 50/50% - lewa Mobius, prawa GoPro).
    Jak na kamerke 5x tansza, obraz byl wiecej niz akceptowalny.

  • 17. Data: 2014-01-13 15:51:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 14:28, Myjk wrote:
> [...]
    > mocowanie, dodany GPS. Jak widać, "setka" dostała dobre oceny nagrań
    > dziennych i nocnych. To co polecasz, strasznie kaleczy w nocy.

    1. autor pytal o kamery < 300pln - wiec podalem mu to co na chwile
[...]

    Nie wiem czy znajdzie cos lepszego w cenie < 300pln.

  • 18. Data: 2014-01-13 15:52:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 15:43:55 +0100, AL

    > No i zaproponuj cos lepszego w cenie < 200pln.

    Właśnie tu powstał "problem", bo w tej cenie nic się nie znajdzie lepszego
    niż ten eeyelog. Chochlik powinien pytać o kamery 400zł+ (pytał w
    złotówkach, czyli wypadałoby po podatkach itp.). eeyelog EHD to najwyższa
    półka rejestratorów (jeśli chodzi o cenę i jakość nagrania). Wyżej są już
    tylko zdecydowanie przewartościowane DODy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-01-13 15:57:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 15:19:03 +0100, chochlik_drukarski

    > i najepiej w oryginalnym
    > formacie.

    Te co są nie są dużo zepsute. eeyelog koduje w .h264
    -- to ten sam kodek którym operuje YT. Jeśli ktoś nie
    przekiełbasił po drodze filmu to jakości nie tracą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2014-01-13 16:07:05
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Mon, 13 Jan 2014 15:17:47 +0100, chochlik_drukarski

    > Mnie to tam rybka za ile sprzedasz, tak się tylko zdziwiłem ceną.
    > 90$ * 3 to nadal nijak nie wychodzi 180. :P

    A musi wychodzić ?