  • Data: 2009-10-15 09:32:23
    Temat: Re: kanały(koryta) instalacyjne do biura
    Od: Rafal <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "Rafal"
    >
    > A tu nie może być podniesiona? Są specjalne systemy do takich podłóg.
    >
    > Robert
    co masz na myśli pisząc "a tu"?
    Jeżeli chodzi o pomieszczenia biurowe to wydaje mi się to armatą na
    wróbla. Jej potencjał byłby wykorzystany w ułamku możliwości.
    Poza tym było by to kilkaset (~700)m^2 powierzchni i wcale nie będzie to
    praktyczniejsze niż gniazda po obwodzie pomieszczenia + gniazda w
    podłodze, ale już bez możliwości ich przemieszczania.
    W serwerowni taka podłoga to jak najbardziej tak.