  • Data: 2015-07-27 17:27:54
    Temat: Re: kids react to walkmans
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-07-25 o 08:01, Akond ze Skwak pisze:

    >A mnie się wydaje, że problem leży jeszcze gdzie indziej.
    >Przez te kilkanaście lat życia ci ludzie nie zadali sobie
    >jakiegokolwiek
    >trudu, aby (a wymaga to minutę owego "macania" na smartfonie w
    >dzisiejszych internetowych czasach) dowiedzieć się, że takie
    >urządzenie
    >istniało, a nawet - mniej więcej - jak działało. I to jest dopiero
    >problem!

    Problem ? A coz sie stanie, jak nie bedziesz wiedzial ?

    Ile rzeczy ... nie zadales sobie trudu, zeby sie dowiedziec jak
    dzialaly ?
    Patefon, maszyna do szycia, overlock, zegar z wahadlem, samowar,
    kolowrotek ?
    Diaskop (rzutnik przezroczy), projektor/kamera filmowa, repasacja
    ponczoch, itp ...

    Ten film:
    - pokazuje, ze rodzice szybko pozbyli sie magnetofonow ... i
    dziadkowie tez ?
    Fakt, ze swojego dawno nie uzywalem, ale stoi gdzies :-)

    -dzieciaki maja jakas niechec do wciskania przyciskow ... chyba
    nieuzasadniona ... a moze i uzasadniona, coraz mniej tak ciezko
    dzialajacych ?

    -cos mi to smierdzi rezyserka - po kompletnej nieznajomosci calkiem
    dobrze im idzie wsadzanie kasety ...

    J.