  • 21. Data: 2010-04-23 18:48:26
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Alex81 wrote:

    > Chrzescijanstwo!=katolicyzm ...

    To myslisz, ze jest u nas az tylu chrzescijan-niekatolikow
    manifestujacych to na samochodach?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2010-04-23 18:56:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Niemkiewicz wrote:

    > Wydaje Ci sie. Je?d?? dok?adnie tak samo jak inni - s? w?ród nich buce,
    > wariaci i kapelusze, ale wiekszo?ae to normalni kierowcy.

    Jakoś nie wydaje mi się, zwykle jadą powoli i nie ogarniają przestrzeni
    wokół auta.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-04-23 19:07:38
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-23 14:54, Katanka wrote:

    > Rybacy łowia sieciami :) Kopiący pod kościołem robaki, to wędkarze.

    doszukujesz się sensu w mojej odpowiedzi? :)

  • 24. Data: 2010-04-23 19:46:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w
    wiadomości news:4bd1a27b$1@news.home.net.pl...

    > Wydaje Ci się. Jeżdżą dokładnie tak samo jak inni - są wśród nich buce,
    > wariaci i kapelusze, ale większość to normalni kierowcy. Jak masz jakiś
    > uraz do kościoła,

    To chyba działa odwrotnie, to ten kościół ma uraz do wszystkich którzy do
    niego nie należą.
    Z gotowością do tępienia takowych rozpalonym żelazem czy stosem włącznie.

  • 25. Data: 2010-04-23 20:40:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-23 12:32, Pszemol wrote:

    > Oczywiście ewolucjoniści zrobili parodie tej rybki i mają
    > swoją, taką chodzącą na nogach z napisem DARWIN w środku.

    Jest tez trzecia opcja ;)
    http://brian.carnell.com/files/images/2006_05_19_cth
    ulhu_fish.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2010-04-23 20:43:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    elmer radi radisson wrote:

    > Jest tez trzecia opcja ;)
    > http://brian.carnell.com/files/images/2006_05_19_cth
    ulhu_fish.jpg

    Dobre, gdzie takie sprzedają?

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-04-23 21:02:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-23 20:43, to wrote:

    > Dobre, gdzie takie sprzedają?

    Pewnie gdzies w odmetach R'lyeh ;)
    http://www.arkhambazaar.com/index.php?main_page=prod
    uct_info&products_id=46

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2010-04-23 21:03:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 03:15:22 -0700 (PDT), jozek napisał(a):
    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I

    Mogą też być kucharze i smakosze :)

    http://www.rzadze.pl/chfischpan.gif

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2010-04-23 21:04:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 15:39:27 +0200, WW napisał(a):
    > Dalej pitolisz jak potłuczony.
    > Z nurkowania Cię wykopali, to tu przyszedłeś bruździć ? :-(

    To to indywiduum spamuje coś więcej niż pl.rec.lotnictwo? :)
    Szacun...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-04-23 21:21:38
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    "jozek" <s...@g...com> napisal

    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z
    > naklejoną rybą z tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli

    Jak relacjonują telewizje, nie tacy jak ty juziu - mikroprowokatorku
    antyklerykalowie chowani są w poświęconej ziemi i jakżeby inaczej w
    obecności księdza. Nic nie poradzisz, choćbyć chłopie napisał największe
    bzdety, to będzie to tylko tyci tyci tego co przez 2 tyś. lat wypisywały
    naprawdę łebskie antykoscielne glowy. Jak sam zauważasz, rybek mist ubywać,
    przybywa.

    Max