  • 1. Data: 2010-04-23 12:15:22
    Temat: kierowcy z rybą...
    Od: jozek <s...@g...com>

    Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    jedne z najgorszych buców na ulicach?

  • 2. Data: 2010-04-23 12:16:18
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    >do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    nasza grupla pl.rec.nurkowanie nakręciła tą modę, by zamiast nurka naklejać
    rybę, jako nasz symbol

    jk

  • 3. Data: 2010-04-23 12:32:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jozek" <s...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    A jak ta ryba wygląda? Taki prosty obrys tylko kształtu?
    Bo tak się oblepiają w USA kreacjoniści i ewangeliści:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ichthys

    Oczywiście ewolucjoniści zrobili parodie tej rybki i mają
    swoją, taką chodzącą na nogach z napisem DARWIN w środku.

  • 4. Data: 2010-04-23 12:37:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > A jak ta ryba wygląda? Taki prosty obrys tylko kształtu?
    > Bo tak się oblepiają w USA kreacjoniści i ewangeliści:

    Jedni naklejaja wielkie RACING na szybie 15-letnich trupow, inni REMUS,
    jeszcze inni rybke. Symbol rozny, potrzeba ekspresji ta sama widocznie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-04-23 12:56:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Jedni naklejaja wielkie RACING na szybie 15-letnich trupow, inni REMUS,
    > jeszcze inni rybke. Symbol rozny, potrzeba ekspresji ta sama widocznie.

    A kilka nalepek + chromowane listwy z Allegro + czarne tablice + rdza to
    już po prostu gwarancja buraka.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-23 12:57:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    jozek wrote:

> [...]
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    Może to po prostu ostrzeżenie, że kierowca ma rybę zamiast mózgu?

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-04-23 13:12:46
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-23 12:15, jozek wrote:
> [...]
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    bo to rybacy są, oni nie uznają PoRD i lubią często pod kościołem stać
    robaki z ziemi wyciągać...

  • 8. Data: 2010-04-23 14:00:14
    Od: marjan <k...@g...com>

    kamil pisze:

> [...]
    >
    > Jedni naklejaja wielkie RACING na szybie 15-letnich trupow, inni REMUS,
    > jeszcze inni rybke. Symbol rozny, potrzeba ekspresji ta sama widocznie.

    A jeszcze inni taki dziwny trójkąt udający znak drogowy z myszką
    podpiętą do auta ;>

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 9. Data: 2010-04-23 14:28:16
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "jozek" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqc.googlegroups.com...

    > nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    > jedne z najgorszych buców na ulicach?

    To proste - Jadę z Bogiem, nic mi nie grozi, przepisy i zdrowy rozsądek mogę
    mieć w dupie.
    Niestety taka jest smutna prawda, że ci co najbardziej obnoszą się ze swoimi
    przekonaniami religijnymi to zazwyczaj najwięksi hipokryci.

  • 10. Data: 2010-04-23 14:31:14
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    Fakt, ostatnio coś dużo tych ryb się pojawiło.
    Ja jako zadeklarowany ewolucjonista jeżdżę z rybą darwina i latającym
    potworem spaghetti na klapie bagażnika :D Tu można nabyć jakby ktoś
    potrzebował http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=166
    95658
    Ci z rybami to kapelusze zazwyczaj. FSM rocks!