  • 1. Data: 2010-04-23 08:27:03
    Temat: [piątkowo] Początek to koniec, koniec to początek
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    http://plock.gazeta.pl/plock/1,35681,7795370,Kontrow
    ersyjne_znaki__Koniec_postoju__czyli_poczatek.html
    Nie wiem, czy było, ale nie zauważyłem.

  • 2. Data: 2010-04-23 10:25:49
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 23-04-2010 o 08:27:03 BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > http://plock.gazeta.pl/plock/1,35681,7795370,Kontrow
    ersyjne_znaki__Koniec_postoju__czyli_poczatek.html

    Jak ktoś ma prawo jazdy to powinien takie rzeczy wiedzieć.
    Choć przepis oczywiście do mądrych nie należy. Skoro znaki są zwrócone
    przednimi stronami w tą stronę w którą są, to i interpretacja powinna być
    od tej strony - najpierw początek, potem koniec. Jeśli są dla pieszych i
    mają być interpretowane "pod prąd" to powinny być również zwrócone "pod
    prąd" - wtedy by oczywiście kierowcy już w ogóle nic nie widzieli ale
    skoro znaki są dla pieszych ;)

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2010-04-23 20:12:34
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    BQB pisze:
    > http://plock.gazeta.pl/plock/1,35681,7795370,Kontrow
    ersyjne_znaki__Koniec_postoju__czyli_poczatek.html

    Ten cytat swietnie streszcza poziom tego artykulu: