  • 1. Data: 2010-04-23 08:33:48
    Temat: [piątkowo] skodą pod prąd
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_

  • 2. Data: 2010-04-23 08:56:54
    Temat: Re: [piątkowo] skodą pod prąd
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Rafał pisze:
    > Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    > http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_
    A pod artykułem jak byk jest napisane:
    Kierowca czerwonej łady albo jest z Anglii albo ma problemy z
    błędnikiem. Autostrada, 130 km/h i prawdziwy "kozak"!

    Jesteś pewien, że to skoda?

  • 3. Data: 2010-04-23 09:18:01
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    BQB pisze:
    > Jesteś pewien, że to skoda?
    Zasugerowałem się komentarzem werbalnym komentatora;) zresztą czy to ważne?
    130km/h też pewno nie mieli bo ciężarówka tyle nie poleci ze względu na
    ograniczenie.

  • 4. Data: 2010-04-23 12:15:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Rafał pisze:
    > Zasugerowałem się komentarzem werbalnym komentatora;) zresztą czy to ważne?
    > 130km/h też pewno nie mieli bo ciężarówka tyle nie poleci ze względu na
    > ograniczenie.

    No dokładnie, sądzę, że jak potem zjechał do swojej prawej, to już się
    zorientował, że coś nie tak :P

  • 5. Data: 2010-04-23 14:00:55
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    > http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_

    Temu co to sfilmował należy mu do dupy nakopać.
    Ślamazarny filmowiec na lewym pasie. Dumny z siebie? Każde gówno musi
    nakręcić, zamiast szosy pilnować?

    Nikomu z was nie zdarzyło się jechać pod prąd?
    Niewiele trzeba by w nieznanym terenie niewłaściwie wjechać, a potem jest
    problem się wycofać.

  • 6. Data: 2010-04-23 14:49:37
    Temat: Re: skodą pod prąd
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 23, 1:00 pm, "m" <m...@n...pq> wrote:

    > Nikomu z was nie zdarzyło się jechać pod prąd?
    > Niewiele trzeba by w nieznanym terenie niewłaściwie wjechać, a potem jest
    > problem się wycofać.

    Autostrada?! palnij sie w leb idioto.

    mac

  • 7. Data: 2010-04-23 15:38:39
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    m wrote:

    > Nikomu z was nie zdarzyło się jechać pod prąd?

    Na takiej drodze? Nie.
    Oddaj pj jesli masz.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2010-04-23 18:56:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości
    > Temu co to sfilmował należy mu do dupy nakopać.
    > Ślamazarny filmowiec na lewym pasie. Dumny z siebie? Każde gówno
    > musi nakręcić, zamiast szosy pilnować?

    Wielkiego zagrozenia tym nie zrobil.
    Ale moglby podjechac 200m do przodu i blyskac swiatlami i klaksonem
    w celu ostrzezenia.

    > Nikomu z was nie zdarzyło się jechać pod prąd?
    > Niewiele trzeba by w nieznanym terenie niewłaściwie wjechać, a
    > potem jest problem się wycofać.

    Przydarzyc sie moze, ale co innego sie pomylic, a co innego uparcie
    jechac dalej..

    "uwaga uwaga - po autostradzie jedzie wariat pod prad.
    -Wariat ? Tu sa setki wariatow"

    J.

  • 9. Data: 2010-04-24 06:37:05
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:33:48 +0200, Rafał napisał(a):

    > Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    > http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_

    Nie lepszym jest ten co kręci film, jadąc lewym pasem około 40-60 km/h

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 10. Data: 2010-04-24 11:18:35
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-23 08:33, Rafał pisze:
    > Pewno nie wszyscy zaglądają na joemonstera...
    > http://www.joemonster.org/filmy/24379/Prawdziwy_koza
    k_na_jutuba_

    Zawsze mnie zastanawiało: czy w takich sytuacjach, przy w sumie
    niewielkim ruchu to nie można by sobie zawrócić przez te 3 paski? Z
    drugiej strony ktoś, kto się ładuje pod prąd na autostradę to z
    zawracaniem może mieć niejaki problem...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm