  • 31. Data: 2010-04-23 22:25:36
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Jacek Osiecki" wrote:
    > Mogą też być kucharze i smakosze :)
    >
    > http://www.rzadze.pl/chfischpan.gif

    Raz takie coś widziałem. :D

    I raz rybę z wielkim 666 w środku. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 32. Data: 2010-04-23 22:40:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości news:

    >Nic nie poradzisz, choćbyć chłopie napisał największe bzdety, to będzie to
    >tylko tyci tyci tego co przez 2 tyś. lat wypisywały naprawdę łebskie
    >antykoscielne glowy.

    Co co wypisywali Twoje bzdety (czyt, wszystko co jest niezgodne z daną
    śródziemnomorską mitologią) przez te 2 tys lat w większości skończyli w
    piachu, z wiadomych powodów i z wiadomych rąk.
    Inaczej nie cieszyłbyś się tak bardzo rybkami, tylko Słońcu cześć oddawał.

  • 33. Data: 2010-04-23 23:44:19
    Od: "." <p...@b...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 19:46:12 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To chyba działa odwrotnie, to ten kościół ma uraz do wszystkich którzy do
    > niego nie należą.
    > Z gotowością do tępienia takowych rozpalonym żelazem czy stosem włącznie.

    Hmm..., ciekawe.
    Spalili kogoś ostatnio na rynku w Twoim mieście?

  • 34. Data: 2010-04-23 23:51:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "." <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm..., ciekawe.
    > Spalili kogoś ostatnio na rynku w Twoim mieście?

    Zależy jak sprecyzujesz "ostatnio".
    Ale generalnie - i owszem, przez ostatnie ponad 1000 lat takich przypadków
    było niemało.
    Niestety, mniej niż w drugą stronę, dlatego czarna zaraza rozpowszechniła
    się i nie została wygnana tam, skąd przyszła.

  • 35. Data: 2010-04-24 11:27:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jozek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    > jedne z najgorszych buców na ulicach?

    wadaje Ci sie :)
    ja kiedys widzialem jak rybka zatrzymala sie na ssaka lesnego :) jak mniemam
    w celu kazania i naprowadzenia na wlasciwa droge ...

    --
    Picasso

  • 36. Data: 2010-04-24 12:43:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

[...]

    Ci z dwiema rybami to kierownicy sklepu rybnego ;P

    Natomiast ja ostatnio wyduje rybke a pod nia patelnie, oraz rybke i obok
    niej taka wieksza co ja zjada ;P Maja ludzie pomysly :D

    PZDr
    Adam

  • 37. Data: 2010-04-24 19:20:09
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

    Naprawdę w to wierzysz ? Czy kłamiesz dla sportu ?

    Jarek

  • 38. Data: 2010-04-24 20:22:16
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Jarek wrote:

    > Naprawdę w to wierzysz ? Czy kłamiesz dla sportu ?

    Nie wierze. To sie nazywa sarkazm.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 39. Data: 2010-04-25 01:34:27
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

> [...]
    >tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    >do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    Powiem jedno, Gloria Ichtis, sam taką posiadam i jakoś nie mam się za buca.

  • 40. Data: 2010-04-25 07:37:57
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 23 Kwi, 18:48, Rafał Grzelak <n...@d...com> wrote:
    > To myslisz, ze jest u nas az tylu chrzescijan-niekatolikow
    > manifestujacych to na samochodach?

    Troche sie znajdzie - by nie szukac daleko chocby ja ;-)

    --
    pzdr
    Alex