  • 51. Data: 2010-04-25 19:40:46
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Kapsel pisze:

    > Fajny, wydrukuję sobie i machnę na tylną szybę :)

    Tylko koniecznie drukuj na przezroczystej folii. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2010-04-26 01:32:40
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Cavallino wygenerował w news:hqt4ob$hbc$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > Zależy jak sprecyzujesz "ostatnio".
    > Ale generalnie - i owszem, przez ostatnie ponad 1000 lat takich
    > przypadków było niemało.
    > Niestety, mniej niż w drugą stronę, dlatego czarna zaraza
    > rozpowszechniła się i nie została wygnana tam, skąd przyszła.

    Skonfrontuj swoją wiedzę z innymi źródłami niż Fakty i Mity, zebrania APP
    Racja, tudzież inne tego typu skarbnice prawd najprawdziwszych o
    katolicyzmie/chrześcijaństwie. Parę rzeczy może Ci się rozjaśni. Choć
    znając Twoje tendencje do "moja racja jest najmojsza a jak nie to PLONK
    WARNING" to może być z tym ciężko ;)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 53. Data: 2010-04-26 08:58:34
    Od: Kekacz <k...@g...com>

    On 23 Kwi, 12:15, jozek <s...@g...com> wrote:
    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    > jedne z najgorszych buców na ulicach?

    Jeśli poznasz prawdziwe znaczenie tej rybki, wtedy wszystko będzie
    pasowało jak ulał.
    Ta rybka to ostrzeżenie: Leszcz za kierownicą. Większe zaufanie mam do
    zielonych listków :)

  • 54. Data: 2010-04-26 08:58:46
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > pasowało jak ulał.
    > Ta rybka to ostrzeżenie: Leszcz za kierownicą. Większe zaufanie mam do

    Gdzie mozna kupic taką naklejkę?
    pozdro.jack

  • 55. Data: 2010-04-26 09:00:37
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Gdzie mozna kupic taką naklejkę?
    Ale taką duużą bo na TIRa.
    pozdro.jack

  • 56. Data: 2010-04-26 09:13:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dudley" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Skonfrontuj swoją wiedzę z innymi źródłami niż Fakty i Mity

    LOL !!!
    Jeśli masz wątpliwości co sie działo na polskich ziemiach (nie tylko rzecz
    jasna) i jak odbywala się "ewangelizacja" to raczej Ty musisz poszerzyć
    swoją wiedzę, bo w kościele faktycznie tego się nie dowiesz.

    Spróbuj w google, kilka pierwszych artykułów masz:

    http://www.sciaga.pl/tekst/95276-96-sposoby_chrystia
    nizacji_w_sredniowiecznej_europie
    http://interia360.pl/artykul/tolerancja-w-wydaniu-at
    eistow/komentarze,33379,,,3,3

  • 57. Data: 2010-04-26 09:26:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > To to indywiduum spamuje coś więcej niż pl.rec.lotnictwo? :)
    > Szacun...

    spamuje wszystko, a najwiecej chyba warszawska, pomijajac juz ze pseudo
    zmienia jak rekawiczki i ma powazny problem z okresleniem wlasnej plci

  • 58. Data: 2010-04-26 09:35:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Profesor Sparks" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    4g2000yqm.googlegroups.com...

    > Tu można nabyć jakby ktoś
    > potrzebował http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=166
    95658

    ale ale, brtakuje mi tu jeszcze pozeracza skarpetek

  • 59. Data: 2010-04-26 14:48:49
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Cavallino wygenerował w news:hr3eev$m4r$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > Spróbuj w google, kilka pierwszych artykułów masz:
> [...]

    Super, dzięki za oświecenie - niesamowicie obiektywne źródła prawd
    najprawdziwszych - jedna antyklerykalna stronka pisze na podstawie
    drugiej, druga trzeciej, trzecia na podstawie antyklerykalnej gadzinówki,
    a ta na podstawie pierwszej stronki i kółko się zamyka. Super :) Następnym
    razem nie zapomnij dorzucić jeszcze coś z Youtube'a - jakiegoś Zeitgeista
    albo inne skarbnice prawd w tym typie :)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 60. Data: 2010-04-26 14:54:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    nizacji_w_sredniowiecz
    eistow/kom

    > Super, dzięki za oświecenie - niesamowicie obiektywne źródła prawd

    Nie to co śródziemnomorska mitologia i twórczość własna produkcji
    największej sekty świata, prawda?
    Tej samej co to do dziś wydaje instrukcje jak zorganizowanie kłamać i
    chronić przed odpowiedzialnością za pedofilię swoich żołnierzy?