  • 1. Data: 2009-12-14 20:44:30
    Temat: kierunek 0399 - voip tp
    Od: a...@p...pl

    czy od wszystkich operatorow komorkowych mozna dzwonic na 0399 (voip
    tpsa)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-14 21:35:26
    Temat: Re: kierunek 0399 - voip tp
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    a...@p...pl pisze:
    > czy od wszystkich operatorow komorkowych mozna dzwonic na 0399 (voip
    > tpsa)?

    Na 0398 można.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-12-14 22:39:37
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 14 Gru, 21:44, a...@p...pl wrote:
    > czy od wszystkich operatorow komorkowych mozna dzwonic na 0399 (voip
    > tpsa)?

    Z Plusa na pewno nie można. Z Orange na pewno można. Innych nie
    sprawdzałem.

    JK

  • 4. Data: 2009-12-15 10:39:37
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Dec 2009 14:39:37 -0800 (PST), JohnyK <j...@t...pl>
    wrote:

    >Z Plusa na pewno nie można. Z Orange na pewno można. Innych nie
    >sprawdzałem.

    ok,

    dziwi mnie to, skoro 0399 jest w krajowej numeracji przydzielonej
    przez jakis tam urzad, to dlaczego od jednych mozna a od innych nie
    mozna?

    --
    ThinkXtra