  • Data: 2018-01-29 09:43:08
    Temat: Re: kilka spawarkowych pytań
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-28 o 19:58, Szumek pisze:
    >>> 1. czy transduktor w spawarce spb315 posiada szczeline powietrzną w

    > No właśnie chodzi o tą nieszczęsną izolacją
    > okna mamy pod dostatkiem starczy nam na grubszą izolację jak i
    > przewymiarowanie przewodu
    No to nawiń kable tyle samo ale wątpię abyś to zmieścił.

    > i tak sobie dumam jeśli więc przewymiaruje przewód czyli zamiast 25 dam 35
    > albo nawet 50 mmkw
    > to dławik nie powinien się grzać chłodzenie i tak jest do trafo
    Ale grzanie to nie tylko straty na miedzi ale i prądy wirowe w rdzeniu,
    jak dasz grubszy
    to się będzie mniej grzał ale pewnie na na tyle ile oczekujesz :)
    Przesadzać z przekrojem nie ma sensu, daj więcej ale z umiarem.

    --
    Pozdr
    Janusz