  • Data: 2020-04-15 12:54:14
    Temat: Re: kolejne pytanie z pythona
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 02:58:08 UTC+2 użytkownik fir napisał:
    > mam dziwny problem (moze nie taki dziwny w sumie ale nie jestem przyzwczajony do
    takich bledow)
    [...]
    > o co tu chodzi? jak to naprawic?

    Python 2.7 jest od tego roku oficjalnie niewspierany.
    Nie wiem, po co go używać, zwłaszcza do nowego projektu.

    Zdaje się, że w Pythonie 3.x natywne wsparcie dla Unicode'a w stringach zostało
    poprawione.

    Możesz spróbować na wartości zwracanej przez recv wywołać decode('utf-8').

    Może pomoże.