  • Data: 2016-02-03 23:32:29
    Temat: Re: kompresor mini
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message
    news:56b1e1d2$0$697$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ostatnio widziałem jak facet z pomocy drogowej dopompowywał komuś koło z
    > takiego małego przenośnego kompresora podłączonego do gniazda zapalniczki w
    > samochodzie.
    > Na allegro wygrzebałem coś takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-powietrza-250psi-pompka-
    samochodowa-i5920804637.html
    > Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ? Przydało by się to też
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci do
    > wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.
    > Co o tym sądzicie.

    kupilem x lat temu, przestal dzialac, kupilem drugi, przestal dzialac
    kupilem trzeci ale tym razem z wyposazenia toyoty, byl nawet tanszy niz
    nowe chinskie badziewie a dziala 8 rok

    w miedzy czasie kupilem nastepny do drugiego auta, kupili brat i ojciec
    i wszystkie chodza - wszystkie tez z wyposazenia samochodow a nie chinskie
    nonejmy

    tak ze polecam ta droge, chociaz pewnie juz (albo zaraz) bedzie sie mozna
    na tym naciac bo ktos zweszy interes

    --
    http://db.org.pl/