eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    In-Reply-To: <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: koniec diesli
    Date: Fri, 16 Nov 2018 18:08:17 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <5beef9b2$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.184.11
    X-Trace: 1542388146 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 489 83.26.184.11:53545
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2040
    X-Received-Body-CRC: 1086786566
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643932
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1gr1gassakkyr$....@m...org...
    Fri, 16 Nov 2018 13:28:23 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
    >> Najpierw należałoby skonstruwać sensowny akumulator.
    >> Bo o ile silnik elektryczny do napędu auta ma praktycznie same
    >> zalety
    >> (zarówno technicznie jak i pod względem ochrony środowiska), o tyle
    >> obecne akumulatory- same wady.

    >Jedyną wadą akumulatora jest nie tyle pojemność, co powolność jego

    Pojemnosc troche tez. Na gazie mialem ~300km zasiegu i to bylo troche
    uciazliwe..

    >ładowania (głównie aby się nie psuł po paru cyklach szybkiego
    >ładowania).

    Kombinuja z elektrodami ciekłymi - akumulator mozna by zatankowac.

    Mnie sie platonicznie podobaja akumulatory sodowo-siarkowe - mimo
    paru wad zdaja sie miec sporo zalet.
    W tym i mozliwosc tankowania w trasie ...

    No i ciagle nam zostaja w rezerwie ogniwa paliwowe, chocby na wodor.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: