  • Data: 2018-11-16 18:03:07
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Nov 2018 17:45:28 +0100, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Co masz na mysli ?

    https://bit.ly/1mDagbt

    pełny link:
    http://www.theworldcounts.com/counters/
    shocking_environmental_facts_and_statistics/
    what_is_the_environmental_footprint

    > Bo wyglada na to, ze w 200 lat zuzyjemy rope, ktorą natura milionami lat
    > produkowała. W 500 lat wegiel ...

    Przypadek szczególny.

    > No ale najesc sie chcemy.

    To zapewne część problemu. Chcemy dużo jeść, niejednokrotnie egzotycznie
    (bo przecież lokalne ziemniaki są dla plebsu) ale mało za to płacić. Do
    tego pośrednik z reguły chce na tym zarobić. A na końcu tunelu jest
    rolnik który zapożyczył się na całe życie, niewiele zarobi a żeby przeżyć
    i pozostać "konkurencyjny" zmuszony jest korzystać z brzydkich procederów
    w imię wydajności i niskiej ceny.

    Mateusz