  • Data: 2018-11-18 21:23:58
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Nov 2018 20:29:08 +0100, j...@i...pl

    > Co trzeci post WAS traktuje o dieslach. Diesle złe, producenci
    > oszukują, zakaz importu diesli. To tylko z kilku ostatnich dni.

    Czyli w mniejszości zwalają na obecny syf. Niemniej to nie zmienia faktu że
    diesle, szczególnie bez DPFu (lub z wyciętym filtrem), to syf, którego
    powinno się z miejsca zakazać w granicach większych miast, podobnie jak
    kopcenia kominami. Ty ze złej strony mieszkasz, ja niestety od strony
    Lublina i Siedlec, skąd największy kopcący syf zjeżdża. Praktycznie nie ma
    diesla na wschodnich blachach które nie kopci.

    --
    Pozdor
    Myjk