  • 1. Data: 2011-02-02 12:05:07
    Temat: kontrola drogowa na Ukrainie
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Chyba nie było jeszcze, a ktoś kiedyś pytał jak to na Ukrainie jest..

    http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=p
    layer_embedded

    P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie
    pomiarowe nie wygląda..

  • 2. Data: 2011-02-02 12:27:08
    Temat: Re: kontrola drogowa na Ukrainie
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 2 Lut, 12:05, Albercik <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    layer_embedded

    > P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie

    ROTFL - ja idę do domu ;)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-02-02 12:29:44
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-02 12:27, Czarek Daniluk pisze:
> [...]

    Wyglada na skaner kodów kreskowych :) Moze zona gliny w spozywczym robi :D

  • 4. Data: 2011-02-02 12:51:43
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Albercik pisze:
> [...]
    layer_embedded

    > P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie

    Hymmm. Na Litwie na podobnym urządzeniu pan policjant pokazał mi ZTCP
    cyferki składające się na chyba 105 na ograniczeniu do 90. Tyle, ze
    urządzenie wyglądało jeszcze dziwniej/badziewniej niż to z linku.
    Co gorsza użył maszyny z jadącego z naprzeciwka radiowozu.

    Generalnie na dowód mojej skruchy zapłaciłem na miejscu 20 zł i
    pojechałem dalej 90 km/h.

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 5. Data: 2011-02-02 15:51:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-02-02 12:05, Albercik wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo&feature=p
    layer_embedded

    > P.S. Co to ten gliniarz w ręce trzyma? Młotek? bo na jakieś urządzenie
    > pomiarowe nie wygląda..

    Simicon Radis, miernik predkosci bedacy nastepca Iskry. Rosyjski przeboj
    eksportowy.
    http://www.simicon.com/eng/product/gun/radis.html

    Maly, lekki, z niezaleznym zasilaniem, cwany. Iskry i Radisy sa
    dostepne u nas w uzytku i w <(R)> i wsrod strazy miejskich. Bo
    oprocz recznego pomiaru moga robic za malo rzucajacy sie w oczy
    FR na statywie, mierzyc z wnetrza pojazdu podczas postoju
    i w ruchu.

    Zreszta te nowe policyjne Alfy ktorymi strasza odnosnie pomiaru
    predkosci maja je na wyposazeniu w wersji osprzetu foto/wideo.

    --

    memento lorem ipsum