  • 1. Data: 2014-01-18 10:30:20
    Temat: która sieć ma ważność 1rok
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
    Szukam coś dla dzieciaka
    <Z

  • 2. Data: 2014-01-18 10:33:51
    Temat: Re: która sieć ma ważność 1rok
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-18 10:30, zbigniew pisze:
    > Która sieć oprócz Play ma ważność konta 1 rok i jakie ma stawki.
    > Szukam coś dla dzieciaka
    > <Z

    virgin mobile, mobile vikings, orange, w t-mobile usługa płatna.

  • 3. Data: 2014-01-18 10:36:38
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-18 10:33, Klebespachtel pisze:

    > virgin mobile, mobile vikings, orange, w t-mobile usługa płatna.

    plus też ma w jednej taryfie, więc w sumie prawie wszędzie ;).

  • 4. Data: 2014-01-18 12:45:22
    Temat: Re: która ... dziecko.
    Od: "Stefanko" <b...@j...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <z...@e...uk> napisał w wiadomości

    > Szukam coś dla dzieciaka
    > <Z

    Ty masz dzieciaka, czy dziecko ?
    bo jak dzieciaka, to współczuję.

  • 5. Data: 2014-01-18 13:00:05
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-01-18 12:45, Stefanko pisze:

    > Użytkownik "zbigniew" <z...@e...uk> napisał w wiadomości

    > Ty masz dzieciaka, czy dziecko ?
    > bo jak dzieciaka, to współczuję.

    nie będę złośliwy, to określenie nic złego nie wnosi do mojej rodziny,
    wszystko zależy od tego jak się traktuje innych i jak się ich szanuję
    ale widać masz jakiś problem, jeżeli chcesz mi pomóc to napisz coś
    sensownego, na pewno pomożesz, innym bardzo serdecznie dziękuję
    <Z

  • 6. Data: 2014-01-18 13:02:06
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    wybrałem virgin mobile, maja niezłą ofertę, ale jeszcze spokojnie
    przeanalizuję

    Pozdrawiam wszystkich, dzięki

  • 7. Data: 2014-01-18 20:39:37
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-18 13:02, zbigniew pisze:

    > wybrałem virgin mobile, maja niezłą ofertę, ale jeszcze spokojnie
    > przeanalizuję
    >
    > Pozdrawiam wszystkich, dzięki

    Gdy zarejestrujesz sie do klubu virgin mobile do każdego doładowania
    dostajesz extra 50%

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 8. Data: 2014-01-18 23:30:16
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-01-18 13:00, zbigniew pisze:

> [...]
    > ale widać masz jakiś problem, jeżeli chcesz mi pomóc to napisz coś
    > sensownego, na pewno pomożesz, innym bardzo serdecznie dziękuję
    Ten Stefanko to stary pedofil, wyluzuj

  • 9. Data: 2014-01-19 09:41:12
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-01-18 20:39, KS pisze:

    > Gdy zarejestrujesz sie do klubu virgin mobile do każdego doładowania
    > dostajesz extra 50%

    no właśnie zauważyłem tą promocję, super sprawa ciekawe jak to długo
    utrzymają, dzięki
    <Z

  • 10. Data: 2014-01-19 09:43:05
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-01-18 23:30, DJ Abelson(R) pisze:

    > Ten Stefanko to stary pedofil, wyluzuj

    pomyślałem, że ma jakieś problemy :)