    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: który model Vana z przedstawionych
    Date: Thu, 22 Nov 2012 14:17:44 +0100

    Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" napisał w wiadomości grup

    > Witam
    > w związku z poszukiwaniami małego vana dla zony (ale min 3 rzędy siedzeń)
    > rocznik ok 2006-2007 znalazłem :

    > pozdrawiam i liczę na rzeczowe odp - obiegowe opinie i przysłowia ludowe
    > traktuję jedynie jako koloryt :-)

    Szukałem autka 7 osobowego od wiosny (i nawet na grupie dwa razy pytałem).
    Siedziałem/jeździłem kilkunastoma różnymi i najwygodniejszy dla mnie jako
    kierowcy, oraz dla mnie jako pasażera 2/3 rzędu był Galaxy. Niestety dla
    mojej żony jako kierowcy był nieakceptowalnie duży. Koniec końców skończyło
    się Zafirą, która wprawdzie jest sporo mniejsza od Galaxy, ale jednocześnie
    trzeci rząd siedzeń ma wygodniejszy od francuzów (choć z gorszym dostępem).
    Alhambra jest gdzieś po środku jeśli chodzi o komfort podróżowania pomiędzy
    mniejszymi vanami a Galaxy, z tym że jadąc w drugim rzędzie czułem się dość
    klaustrofobicznie ze względu na to, że te siedzenia są podniesione wyżej od
    pierwszych i przez to wysoka osoba przez przednią szybę widzi tylko drogę a
    nie niebo.

    Inna sprawa, że IMO 140 koni do takiego autka to minimum.

    Pozdrawiam
    Ergie