  • Data: 2014-09-02 21:32:25
    Temat: Re: ktoś ma ? (generator funkcyjny ATTEN)
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik sundayman napisał:

    > Pasmo mi potrzebne w sumie niewielkie, bo to głównie do audio. No i
    >
    > wtedy to właśnie raczej sinus potrzebny.
    >
    > Ok, dzięki za info.

    Jak juz jestesmy przy audio, moze ktos podpowie jakich znieksztalcen
    sinusoidy oczekiwac w przypadku niespelnienia punktu
    R4= R3/2 stad:
    http://www.onegentleman.biz/Hardware%20Design/Op-Amp
    %20Oscillators/Osc%20Pics/fig-2.jpg

    Docelowo wzmocnienie regulowane jfet-em:
    http://tinyurl.com/kps4bhy

    Jakie moga byc znieksztalcenia 0,01%, 1%?
    Wiem ze moge dac za generatorem filtr 6 czy 8 rzedu.