  • Data: 2017-10-11 15:33:14
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    fir <p...@g...com> wrote:

    > to idiota

    Tylko że póki co ten idiota wie, w jaki sposób - i jakie - pytania zadawać
    na grupach, a przed zadaniem pytania zadaje sobie trud samodzielnego
    znalezienia odpowiedzi.

    > pisalem ze nie mam czasu czytac netu przynajmniej teraz bo jestem
    > zawalony robotą - i pytanie rzucam mimochodem

    Ty nie masz czasu, ale inni mają mieć czas, żeby ci odpowiadać i odwalać
    za ciebie robotę? Jeszcze nie zauważyłeś, że takie podejście nie działa?

    > wspomnianego matolka znam

    Nie znasz mnie. Za to ja znam Ciebie bardzo dobrze, Tomku.

    > nie mam czasu na takie internetowe ćwoki

    Zawsze możesz podyskutować ze swoimi 15-letnimi koleżankami z onet czatu.
    Na przykład z Gwiezdną Maciorą (Katarzyna J., pełnego nazwiska tu nie
    napiszę, żeby nie robić reklamy), która wprawdzie teraz jest już starsza,
    ale wtedy nie była. To mniej więcej Twój poziom.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]