  • 1. Data: 2016-08-03 04:35:13
    Temat: ktoś robił tam PCB ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    www.easyeda.com

    Samo rozwiązanie EDA nawet ciekawe, ale mnie interesuje jakość ich PCB ?
    I czy podane terminy rzeczywiście realistyczne ?

  • 2. Data: 2016-08-03 09:27:35
    Temat: Re: ktoś robił tam PCB ?
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 03/08/2016 03:35, sundayman wrote:
    > www.easyeda.com
    >
    > Samo rozwiązanie EDA nawet ciekawe, ale mnie interesuje jakość ich PCB ?
    > I czy podane terminy rzeczywiście realistyczne ?

    Od razu powien - nie robiłem - ale ludzie na ich forum piszą że jakość
    jest dobra. Co do EasyEDA to sam zrobiłem tam kilka projektów - jeden
    był nawet promowany na stronie głównej. Dillon - gość odpowiedzialny za
    to jest bardzo resposywny. Potrafi dodać nowe funkcje, o które proszą
    ludzie na forum w ciągu tygodnia. Baza elementów footprintow jest już
    ogromna - oczywiśćie dzięki kolaboracji.
    Wszystko jest w chmurze więc nie trzeba przenosić projektu pomiędzy
    komputerami...

    Polecam spróbowanie...

    c.

  • 3. Data: 2016-08-03 22:42:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Polecam spróbowanie...

    Jak tak przejrzałem to i owo, to nawet nawet.
    I można ponoć projekty lokalnie na PC zapisać, to plus.
    I ten symulator działa, i jest import np. a altium.
    No dość fajne. Przyjrzę się, bo tak na oko to dobra alternatywa do
    jakiegoś kicada czy eagla (na oko - bo tylko je widziałem, nie używam).

    Fakt, że online to już mi się mniej podoba - nie masz internetu to dupa
    blada... Wolę normalne programy "lokalne".
    Ale tak czy owak - wygląda nieźle.

  • 4. Data: 2016-08-17 11:25:34
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 03/08/2016 03:35, sundayman wrote:
    > www.easyeda.com
    >
    > Samo rozwiązanie EDA nawet ciekawe, ale mnie interesuje jakość ich PCB ?
    > I czy podane terminy rzeczywiście realistyczne ?

    Wczoraj otrzymałem płytki, które zamówiłem 2tyg temu. same płytki nie
    mają nic skomplikowanego ale jakość jest bardzo dobra;
    Wybrałem tańszą przesyłkę za $16 chyba...

    5 płytek (przyszło 6 bo tak im się pewnie zmieściło) 210/145mm - koszt
    $29.40 + $16
    Płytki zaprojektowane we easyeda.

    c.

  • 5. Data: 2016-08-18 20:31:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 17.08.2016 o 11:25, Cezar pisze:

> [...]
    > Wybrałem tańszą przesyłkę za $16 chyba...
    >
    > 5 płytek (przyszło 6 bo tak im się pewnie zmieściło) 210/145mm - koszt

    dzięki za info.

  • 6. Data: 2016-08-18 20:32:26
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    a dałbyś radę wrzucić zdjęcie ?

  • 7. Data: 2016-08-19 11:55:01
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 18/08/2016 19:32, sundayman wrote:

    > a dałbyś radę wrzucić zdjęcie ?

    > a dałbyś radę wrzucić zdjęcie ?
    Tak jak napisalem projekt to nic specjalnego. chcialem przerzucic na PCB
    cos co kiedys zrobilem na pająku.

    link do projektu:
    https://easyeda.com/csiwek/Beaglebone_black_based_he
    ating_controller-kvpjBTb5n

    najciensze sciezki to 10 mils, clerance, 7 mils

    https://s4.postimg.org/mx6c5ubjh/IMG_6267.jpg
    https://s4.postimg.org/5tp1in2hp/IMG_6268.jpg

    c.

  • 8. Data: 2016-08-19 14:01:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > https://s4.postimg.org/mx6c5ubjh/IMG_6267.jpg
    > https://s4.postimg.org/5tp1in2hp/IMG_6268.jpg

    wyglądają rzeczywiście OK. No to fajnie, też będę ich próbował.
    Jeszcze raz wielkie dzięki za cenne informacje :)