  • Data: 2010-06-14 13:17:20
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bart?omiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c160915$0$19180$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > W trzech egzemplarzach w lodzkim gliglu wszystkie kaski mialy problem z
    > opuszczeniem i zasunieciem blendy.
    > Wygladalo na to, ze blenda byla za duza i blokowala sie o skorupe kasku.
    > No i jak juz dalo sie ja opuscic to pomiedzy gorna krawedzia a skorupa
    > robila sie szczelina okolo 0,5 cm.

    Oglądałem te kaski bo szukam czegoś dla plecaczka, cena ok, zostały jakieś
    4szt.
    Na pierwszy rzut oka wyglądały ok ale po dokładniejszych oględzinach tak
    sobie,
    odstraszyło mnie to że jak kilka razy poruszałem szybką to odkręciły się
    śrubki i została
    mi w ręce ! w pozostałych 3 szt już jedna była odkręcona, loctita poskompili
    czy co ?

    pozdro blur