  • Data: 2010-06-15 09:18:56
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: Small <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-06-2010 22:27, Arni pisze:
    > Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask
    > dla pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porządnie,
    > ma zapasową szybkę, podnoszona szczękę, blende przeciwsłoneczną,
    > zapasowe wkladki na policzki, pokrowiec. Na mojej glowie lezy bardzo
    > wygodnie. Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze
    > bardzo wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa,
    > kwitek TUV chyba daje jakąs gwarancje.

    Dwa lata temu tez byla akcja w Lidu, kupilem kask za okolo 200 zeta. Do
    tej pory nie zaluje. Dla plecaczka na sporadyczne wyprawy sprawdzil sie
    w 100%. Zdecydowanie lepszy niz te co ogladalem w salonach po 400-500
    zeta. Ogolnie Lidl oceniam na "5" jesli chodzi o wszelkiego rodzaju
    dodatkowe produkty poza spozywka.

    Small
    GSX750F