  • 11. Data: 2010-02-28 11:55:20
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-02-28 12:46, ToMasz pisze:

    > lepszej.
    > 4 akumulatorki pracujace w jednym foto aparacie, i razem ładowane
    > powinny sie zużywać podobnie, ale czasem zużywają sie inaczej. Wtedy
    > masz małe szanse wyłapać czarną owce, albo robisz to przypadkiem, albo
    > wcale. ja tak właśnie kombinowałem, aż kupiłem ładowarkę która pokazuje
    > stan naładowania ogniwa. wyszło tak:
    > 1.89
    > 1.81
    > 1.63
    > 0.64
    > jak myślisz co zrobiłem? Tylko dzięki porządnej ładowarce.
> [...]

    A możesz podać model tej ładowarki?

  • 12. Data: 2010-02-28 12:24:27
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Irokez pisze:

    > ...ale ta waga wymieniona na drugą sztukę baterii przez rok nie zjadła i
    > działa dalej.

    U mnie nie. Waga kuchenna zjadała jakąś CRxxxx ( nietypową i drogą ) w
    kilka tygodni. Waga osobowa tak samo. Skończyło się na koszyku na 2 x AA.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2010-02-28 12:26:42
    Od: a...@p...pl

    a do jakich celow chcesz uzywac tej ladowarki?

    pozytywy: duzo przegrodek na akumulatory roznych typow

    w moim przypadku nie uzywam R20/R14, 6F22 (9v). A ty ich uzywasz?

    Jezeli potrzebne ci do latarki R20/R14 to kup sobie adapetery co z R6
    > R20/R14

    negatywy: napewno nie mozna zaufac takiej ladowarce,

    kup sobie BC-700/BC-900.

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2010-02-28 13:02:29
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message

    > "ładowana prądem od 100 do 240 V"
    > Sprzedaje to handlowiec bez podstawowej wiedzy.
    > Skoro tak, to kupił najtańsze.
    > Ale to dywagacje.
    > Nie kupuj w Lidlu. Z opinią o tej myjce poczekaj 2 lata.
    > Jeśli jednak kupisz,: rozkręć, zrób zdjęcia i przedstaw je tutaj,
    > a my ocenimy ten chiński produkt sprzedawany przez niemiecki sklep
> [...]

    1. Wiedza handlowca nie jest mi do niczego potrzebna. Prędzej oczekiwałbym
    rozsądnych porad na tym forum odnośnie implementacji przydatnych funkcji w
    ładowarce. Co powinna mieć, a czego ten model nie ma.

    2. Co do myjki, co szczególnego nastąpi po dwóch latach eksploatacji ? Myjka
    ma gwarancję trzyletnią i Lidl nie robi problemów z uznaniem uzasadnionych
    roszczeń. A nawiasem mówiąc już po dwóch myciach myjka "zarobiła na siebie".

  • 15. Data: 2010-02-28 13:14:38
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:hmdj0n$enu$1@news.onet.pl...
    > One bywają w przecenach. Szczerze mówiąc jedynym powodem dla którego się
    > kiedyś interesowałem tym czymś była możliwość ładowania stada akumulatorów
    > na raz, co przy dzieciach i zabawkach zasilanych akumulatorami jest
    > wygodne. Koniec końców zanabyłem znacznie droższą BC700 tylko na 4 sloty.
    > Ogólnie elektronika z Lidla jest nijaka, np. wagi lubią zjadać baterie
    > ekspresem.

    BC700 jest istotnie fajna. Cena w porównaniu do tej z Lidla też nie jest
    zła.

    Oprócz myjki ultradźwiękowej mam z Lidla zegar ścienny sterowany radiowo,
    suwmiarkę oraz stoper.

    Wszystko porządnie wykonane i warte niewielkich pieniędzy.
    Jedynie stoper wymagał ingerencji w oscylatorze, gdyż był trochę "za
    szybki".

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-02-28 13:40:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > A możesz podać model tej ładowarki?

    Pewnie BC700 lub BC900.

    Mam BC900, jedyny minus to zawiesiła sie raz i ładowane ogniwa na szczęście
    nie zdążyły eksplodować (NiCd R6) ale podtopił sie plastik. Po wyrwaniu z
    wytopionego plastiku gorących spuchniętych baterii musiałem frezem spowrotem
    robić wnęki aby dało się włozyć paluszki.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2010-02-28 14:14:36
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    d530 pisze:

    > BC700 jest istotnie fajna. Cena w porównaniu do tej z Lidla też nie jest
    > zła.

    Więc nie ma się co zastanawiać.

    > Oprócz myjki ultradźwiękowej mam z Lidla zegar ścienny sterowany radiowo,
    > suwmiarkę oraz stoper.

    Moja suwmarka z Lidla kantuje o 2 setki. Zegar z lidla też mam, DCF. Raz
    na kilka lat potrafi nas obudzić o 3 nad ranem zamiast jak zwykle o 7.
    Podobny zegar z biednej_ronki takich głupot nie robi.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 18. Data: 2010-02-28 14:31:38
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 10:20:45 +0100, d530 <d...@p...com> napisał:
> [...]
    >
    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    >
    > dziękuję chętnym do podzielenia się uwagami
    >
    > PS - osoby chcące jedynie zaistnieć i piszące w tym celu b. proszę o
    > zignorowanie tego wątku.
    > Nie trzeba będzie wtedy wyszukiwać cennych informacji sposród
    > bezwartościowych "mądrości" jak to było w przypadku innego produktu
    > sprzedawanego przez Lidl - tj. myjki ultradźwiękowej, która jest dobrym
    > urządzeniem wbrew pewnym opiniom, nawet takim, że zamiast źródła
    > ultradźwięków posiada mimośrodowo osadzony na silniczku bijak.

    Ja ja kupilem pol roku temu za 35 zl (byla przecena).
    Ogolnie rzecz biorac dziala i za ta cene jest ok.
    Mam tez BC700, MW9168 i jeszcze jedna szybka (jakis sprint laduje 2.8A)
    i kazda ma swoje zalety i wady.
    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 19. Data: 2010-02-28 14:54:01
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    d530 wrote:
    > Witam i proszę o opinię nt. ładowarki :
    > http://www.tinyurl.pl/?j5fMaB2h
    > Czy to dobry zakup, czy też szukać lepszej ?
    >
    > dziękuję chętnym do podzielenia się uwagami

    Co do produktow z Lidla.
    Wszystko robi ten producent - pod roznymi markami, jak z reszta widac
    http://www.kompernass.com/pages/index.php?lang=pl

    W srodku wyglada to porzadnie, nie ma chinskiej sieczki w wykonaniu.
    Dostajsz gwarancje, czesto na kilka lat, serwis jest na poludnu Polski.

    Co do zalet uzytkowych konkretnie tej ladowarki - nie wypowiem sie. Nie mam.
    Ale jak widzisz jest tam w srodku cos co kontroluje proces ladowania kazdej
    baterii wiec nie widze powodow zeby mialoby to byc zle za ta cene.

    I jak to zwykle bywa te same ladowarki po promocji pojawia sie na allegro w
    cenie conajmniej plus 20zl.

    Tmek

  • 20. Data: 2010-02-28 16:06:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 15:54:01 +0100, Tmek wrote:
> [...]
    >
    >W srodku wyglada to porzadnie, nie ma chinskiej sieczki w wykonaniu.
    >Dostajsz gwarancje, czesto na kilka lat, serwis jest na poludnu Polski.

    Tylko ze on nie robi - Handelgeselschaft.
    I zaloze sie ze na ladowarce gdzies pisze "made in China".

    >I jak to zwykle bywa te same ladowarki po promocji pojawia sie na allegro w
    >cenie conajmniej plus 20zl.

    A to mnie troche zastanawia .. to ile ten Lidl zamawia ?

    Sytuacja jest smieszna jak w komunie - towar rzucili, biegnij do
    sklepu :-) Efekt marketingowy jasny, ale jaka partie oni moga zamowic,
    zeby to sie oplacalo ? 100 tys na Europe sie rozejdzie w jeden dzien ?

    Czy kolejne 100 tys sie sprzeda w Chinach, tylko niekoniecznie z nazwa
    Tronic ?

    J.