  • Data: 2009-01-10 15:50:54
    Temat: Re: lamerskie pytanie: sygnalizowanie zmian na stronie
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2009 09:10:47 -0000, skushinski <s...@n...pl> wrote:

    > HTA nie udało mi się zmusić do działania pod FF, :-( może coś robię źle,
    > to nowa dla mnie technika.
    > Naprawdę nikt nie wie jak się robi takie mrugające ikonki na pasku
    > zadań? Szkoda :-(

    HTA to IE-specyficzny wynalazek. FF ma swój - XUL, ale żadne z tych nie jest
    przeznaczone dla zwykłych stron WWW.

    Mruganie paskiem zadań to raczej archaizm z czasów, kiedy jedna strona to był jeden
    element na pasku. Dziś wszystkie przeglądarki mają taby i informacja, że któraś z 20
    różnych stron coś chce, jest raczej niezbyt przydatna :)

    Jak koniecznie chcesz narobić szumu, to spróbuj window.focus() albo alert() [o ile
    mnie pamięć nie myli, to kiedyś w jakiejś przeglądarce, gdy okno było
    zminimalizowane, powodowało to mruganie].

    --
    this.author = new Geek("porneL");