    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Date: Mon, 26 Aug 2013 09:09:09 +0200

    Tomasz nabazgrał(a):

    > Wyjście trzecie: wifi router
    > jak wiadomo wszystkei nowe urządzenia typu tablet, laptop mają wifi,
    > ktrego zasięg i tak jest marny, ale zazwyczaj wystarcza na pokrycie
    > mieszkania. O ile same routery wifi są drogie - znaczy coś koło 200zł,

    Mam ZTE MF60, cena właśnie ok 200zł ale zaleta taka że wsadzam do plecaka i
    mam WiFi do tego działa z każdą siecią, wydaje mi się że dłużej potrzyma na
    baterii niż tel odpalony jako WiFi no i jest 4x mniejszy niż telefon z
    funkcją routera.
    A... i ciężej go uszkodzić typu zbić ekran.

    > to taki router można zrobić ze starego telefonu. ja akurat starego
    > telefonu nie miałem, więc wykorzystałem sgs2. działa fenomenalnie. telefon
    > stał na oknie gdzie był najlepszy zasięg, a laptop i tablet miały internet
    > po wifi. niestety bez stałego podpięcia do zasilacza w praktyce się nieda,
    > bo telefon wytrzymywał 3 godziny.
    > reasumując: najlepiej wychodzi router wifi. pełna wygoda i przystępna
    > cena

    Trzeba mieć tel obsługujący 900MHz dla Aero2 a to już raczej nowe maszynki
    więc tanio nie będzie.

    > PS. Dzisiejszy odcinek sponsorował pakiet 6giga na wakacje.

    Obecnie też mam odpalony :)