  • Data: 2022-06-13 20:18:54
    Temat: Re: laser do betonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jun 2022 19:34:07 +0200, PeJot wrote:

    > Szukasz wiertarki SDS czy *towarzysza do grobowej deski* ?

    No nie chcialbym, zeby mi sie powiedzmy po 100 dziurach rozwalila,
    a te 100 dziur ... moze 10 lat, a moze dwa dni :-)

    Dwa dni nie problem - gwarancja, ale chwilowo nie planuje wiekszego
    dziurawienia :-)

    > Ja to wiem, Ty to wiesz, ale tak właśnie marketing działa.

    Chinczyki nie musza tak oszukiwac.
    Normalnie napisza sobie cokolwiek :-)

    > Do zielonego Boscha PBH2100 przekonała mnie kompaktowość i niska masa,
    > co stojąc na drabinie ma znaczenie. 1.7 J to niby niewiele, ale z dobrym
    > wiertłem ta maszyna spokojnie daje radę w mieszkaniu z betonu.

    3.8kg, a GBH 220 4.1kg.

    Nie wydaje mi sie to znaczącą różnicą :-

    > Niedawno
    > przyszło mi podkuwać kanał wentylacyjny i też maszyna dała sobie radę.

    Czyli polecasz?

    > To nie jest kwestia wiary :) Jak się zielona PBH2100 zepsuje, kupi się
    > co innego.

    To samo moge powiedziec o granatowej ... tylko bardziej w brode bede
    sobie plul, jak padnie w miare szybko :-)

    J.