  • Data: 2010-02-26 13:45:45
    Temat: Re: [lekki OT] Co (i kiedy) się stało z "Młodym Technikiem"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał

    > Z tym skomplikowaniem bym nie przesadzał. Postęp miał miejsce
    > również w
    > amatorskich warsztatach. Dla mnie żadnym problemem na starcie
    > nie było zdobycie licznika częstotliwości [...]
    > To samo widać w dziedzinie elektroniki cyfrowej. Dzisiaj
    > programując
    > jakiegoś AVR można zdziałać rzeczy, o których nie śniło się
    > ludziom w
    > czasach TTL (lub takiej, które wymagałyby wielkiej gimnastyki z
    > kilkudziesięcioma salakami). Do tego jeszcze FPGA dochodzi.

    Ale to zadzialalo tez w druga strone. Jak sie ktos spyta jak zrobic
    wzmacniacz czy radyjko, to odpowiedz moze byc tylko jedna:
    www.allegro.pl :-)
    No chyba ze uprzedzimy - zeby to sie fajnie robilo, to trzeba na
    sprzet wydac wiecej niz gotowe kupic mozna.
    Sprzet sie przyda .. o ile nie zrezygnujesz.

    A komplikacja to tak jak kiedys pisalem - kiedys chcialem sobie
    zrobic plytoteke do samochodu na CD z mp3.
    Teraz to mi sie marzy zeby jeszcze przez BT korzystala z plikow na
    moim telefonie.
    Kiedys moglem zrobic lampki na choinke. Dzis musialyby byc
    sprzezone z kamera :-)

    I czestosciomierz nie pomoze, ani nawet FPGA - tzn bedzie raczej za
    slaba :-)

    J.